شناسهٔ خبر: 24555667 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

پرسپوليس از نسف قارشي غافل نشود

در زمان اعلام قرعه کشي گروه سوم ليگ قهرمانان، تصور مي‌شد پرسپوليس و السد به عنوان قدرت‌هاي اين گروه از آن جواز صعود را دريافت کنند.

صاحب‌خبر -

پرسپوليس اکنون با شش امتياز از سه بازي اخير خود در گروه سوم ليگ قهرمانان در صدر جدول قرار دارد و اين در حالي است که السد و نسف قارشي نيز با همين تعداد امتياز از شانس زيادي براي صعود برخوردار هستند.


در شرايطي که در زمان اعلام قرعه کشي تصور مي‌شد پرسپوليس و السد قطر به سادگي موفق به کسب جواز صعود از گروه سوم شوند، اکنون معادلات گروه با شکست السد برابر نماينده ازبکستان برهم ريخته است و البته شانس صدرنشيني سرخپوشان افزايش يافت.


با اين حال نسف قارشي که يکي از قدرت‌هاي ازبکستان محسوب مي‌شود با پيروزي برابر رقيب قدرتمند خود در اين گروه، براي خود شانس صعود قائل شده است و در بازي برگشت به دنبال حداقل امتياز خواهد بود تا همچنان از بخت صعود برخوردار باشد.


در اين صورت کسب سه امتياز جدال مقابل الوصل در امارات مي‌تواند اهميت فراواني براي پرسپوليسي‌ها داشته باشد و آنها که در ادامه بايد در ازبکستان به مصاف نسف بروند را در موقعيت بهتري قرار دهد.

 

خصوصا اينکه پرسپوليس شانس ميزباني از السد قطر را نيز براي خود قائل است تا بتواند با جبران شکست دور رفت، به عنوان صدرنشين راهي مرحله بعد شود.

نظر شما