شناسهٔ خبر: 24555558 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

تراکتور به دنبال هت تريک مقابل الجزيره در يادگار

شاگردان ساغلام اميدوارند با کسب پيروزي مقابل الجزيره، اميدهايشان براي صعود به مرحله بعد را زنده نگه دارند.

صاحب‌خبر -

از هفته چهارم ليگ قهرمانان آسيا، سه شنبه 24 اسفند از ساعت 16 تراکتورسازي در تبريز ميزبان تيم الجزيره امارات خواهد بود. مسابقه اي که اولين ميزباني تبريزي ها در اين دوره از رقابت هاي ليگ قهرمانان محسوب مي شود.

 

با اين که تراکتورسازان تا بدينجاي کار عملکرد مناسبي در ليگ قهرمانان نداشته اند و با کسب يک امتياز از 3 بازي انجام شده در قعر جدول گروه خود قرار دارند، اما آمار رويارويي آن ها با تيم هاي اماراتي و علي الخصوص الجزيره، تي تي ها را اميدوار به برد مقابل عنکبوت اماراتي در تبريز مي کند. تراکتور تا به حال 11 بار مقابل تيم هاي اماراتي قرار گرفته که حاصل کار 5 پيروزي، 3 شکست و دو تساوي بوده است. اما نکته اميدوار کننده براي سرخ پوشان آذربايجان اين که 3 برد از 5 بردشان مقابل تيم هاي اماراتي، در رويارويي با همين الجزيره به دست آمده است. همچنين بهترين پيروزي و بدترين شکست تيم تبريزي در ادوار مختلف ليگ قهرمانان، مقابل نمايندگان امارات بوده است. آن ها در بهترين پيروزي خود با نتيجه 4 بر صفر الجزيره را در تبريز در هم کوبيدند و در بدترين شکست خود با نتيجه 4 بر يک مغلوب تيم النصر امارات در دوبي شدند.هم چنين تراکتورسازان به جز رويارويي با العين که يک تساوي و يک شکست حاصل کارشان بوده است، در هر دوره رويارويي با تيم هاي اماراتي حداقل موفق به کسب يک پيروزي شده اند.

 

همه اين تفاسير و آمار مثبت سرخ ها مقابل اماراتي ها، فوتبالدوستان تبريزي را به کسب پيروزي مقابل الجزيره، که به نوعي جزيره خوشبختي تراکتوري ها نيز محسوب مي شود، اميدوارتر مي کند. بردي که براي زنده ماندن شانس صعود بسيار ضروري است که البته دور از دسترس نيز به نظر نمي آيد.

نظر شما