شناسهٔ خبر: 24536574 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

میزان دستمزد سال ۹۷ کارگران امروز مشخص ‌می‌شود؟

منبع: تسنیم

معاون وزیر کار گفت:جلسه امروز ساعت۵عصر با دستور کار تعیین هزینه سبد معیشت و دستمزد ۹۷ و با حضور شرکای اجتماعی برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، بعد از برگزار نشدن دو جلسه قبلی که قرار بود دستمزد سال ۹۷ کارگران در آنها مشخص شود امروز برای سومین بار قرار است این جلسه برگزار شود.احمد مشیریان، معاون وزیر کار درباره جلسه امروز شورای عالی کارگفت: جلسه امروز با حضور علی ربیعی، وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

چرا ملاک دستمزد کارگر نباید تورم باشد؟

حقوق و دستمزد کارگران در سال ۹۷ تغییر می‌کند؟

وی در بیان دستور کار جلسه امروز شورای عالی کار گفت:جلسه امروز ساعت۵عصر با دستور کار تعیین هزینه سبد معیشت و دستمزد ۹۷ و با حضور شرکای اجتماعی برگزار می شود.

مشیریان بیان کرد: دستور کار اصلی دستمزد ۹۷ است اما در کنار این موضوع بحث بند ز تبصره ۷ لایحه بودجه ۹۷ مورد بررسی قرار می گیرد.

امروز سومین روز از برگزاری شورای عالی کار است که شرکای اجتماعی برای حضور در جلسه تردید داشتند و در راستای اعتراض به «بند ز تبصره ۷ لایحه بودجه ۹۷» تاکنون در جلسه حاضر نشده‌اند. شرط حضور کارفرمایان در شورای عالی کار بررسی این ماده بود که در حال حاضر مشخص شد که علاوه بر بررسی دستمزد ۹۷ یکی از دستورات جلسه بررسی بند ز تبصره ۷ لایحه بودجه ۹۷ و عمل به سه جانبه گرایی از سوی دولت است.

نظر شما