شناسهٔ خبر: 24532891 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

جزییات دادگاه علنی راننده اتوبوس دیوانه

منبع: فارس

سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران از برگزاری دادگاه «محمد ثلاث» به صورت علنی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، محسن افتخاری با اعلام این خبر، گفت: جلسه مقدماتی برگزار شده و وقت رسیدگی هم برای فردا 20 اسفند ماه ساعت 11:30 تعیین شده است.

وی با بیان اینکه دادگاه «محمد ثلاث» به صورت علنی برگزار می‌شود، تصریح کرد: در کیفرخواست اتهام قتل عمدی سه نفر و همچنین اخلال در نظم عمومی برای متهم درج شده است.

سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران در خصوص برگزاری جلسات مقدماتی، گفت: جلسات مقدماتی دادگاه کیفری یک معمولا به این صورت است که مطابق قانون به اصحاب دعوا، متهم و شاکی ابلاغ می‌شود که پرونده در شرف رسیدگی است.

بیشتر بخوانید:

ماجرای تحصن و آشپزخانه مستقل دراویش در پاسداران/جزئیات حمل سلاح‌ توسط یک «فرقه داعشی» در تهران

فیلم/ گفتگو با راننده قاتل اتوبوس دراویش

افتخاری ادامه داد: پس از اعلام طرفین 10 تا 15 روز فرصت اعتراض به صلاحیت دادگاه، تغییر وکیل و یا هر ایراد دیگر به پرونده را دارند. پس از مدت تعیین شده یکی از قضات دادگاه گزارشی را تهیه و جلسه مقدماتی تشکیل می‌شود.

وی در پایان گفت: وکلای حاضر در این پرونده لوایح خود را ارسال کردند و وقت رسیدگی به اولیای دم متهم و وکلای آنها ابلاغ شده است.

سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران در پاسخ به این سؤال که آیا تا قبل از پایان سال حکم به اجرا در می‌آید یا نه، گفت: بعید می‌دانم تا پایان سال حکم به اجرا در آید.

نظر شما