شناسهٔ خبر: 24515998 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خبرهای از گوشه و کنار استان

در بسته اخبار امروز اخباری از برگزاری نمازجمعه در شهرستانها تا آئین گرامیداشت سی و چهارمین سالروز شهادت حاج محمد ابراهیم همت می خوانیم .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در مراسم نماز جمعه شهر وزوان حجاب را هدیه الهی برای زنان عنوان کرد و گفت : با حجاب ، شخصیت ، هویت و استقلال به زنان داده شد .

از گوشه و کنار استان چه خبر ؟

حجه الاسلام صالحیان  افزود : امروز زنان و دختران ما باید متوجه حرکت مرموزانه دشمن در رابطه با مسئله حجاب باشند چون حجاب ، واجب  شرعی و بی حجابی ، حرام شرعی است و در ایران که قانون اسلام حاکم است همه باید به این قانون احترام بگذارند . 

 

     

 

 

امام جمعه کاشان :از گوشه و کنار استان چه خبر ؟ترس آمریکایی ها و انگلیسی ها  حضور ایران

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در خطبه های نماز جمعه این هفته کاشان گفت: حضور ایران در منطقه باعث ترس و نگرانی مقامات آمریکایی و انگلیسی شده است. 

آیت اله عبدالنبی نمازی به سالروز شهادت سید جمال الدین اسد آبادی اشاره کرد وافزود : شخصیت این عالم فقیه و مجاهد به فراموشی سپرده شده که باید نسل جوان به ویژه دانشجویان و طلاب حوزه های علمیه زندگی نامه این عالم که مظهر استعمار و استبداد است را مطالعه کنند و با شخصیت ایشان آشنا شوند.

 

   

امام جمعه مهاباد :  از گوشه و کنار استان چه خبر ؟مسجد سنگر مستحکم در برابر هجمه های  دشمن 

امام جمعه مهاباد در خطبه های نماز جمعه این هفته مهاباد در مسجد صاحب الزمان(عج) این شهر به مناسبتهای هفته پیش رواشاره کرد و گفت:مساجد سنگر مستحکم در برابر هجمه های فرهنگی دشمن است و باید از این ظرفیت بیشتر استفاده .

حجت الاسلام و السملیمن احسان الله برزگر افزود : اگر بیتوانیم  مساجدی را درست کنیم و فعالیتی در مساجد شکل دهیم که جوانان و نوجوانان در صفوف نماز جمعه و جماعت شرکت کنند موفق بوده ایم.

 

 

 

از گوشه و کنار استان چه خبر ؟انتقاد امام جمعه قهدریجان از نحوه اجرای اقتصاد مقاومتی 

امام جمعه شهر قهدریجان در خطبه های نماز جمعه این هفته  این شهرکه در مصلای امام زاده سید محمد ، محله زارچان  بخش قهدریجان برگزار شدبا اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا (س) گفت:حضرت زهرا درحجاب و عفاف و تربیت فرزندان صالح و خداپرست بهترین الگوی تمام زنان  است .

حجت السلام هاشمی با اشاره به  پایان سال 96 ، سال اقتصاد مقاومتی و تولید -اشتغال افزود : اگر قدمی برای اقتصاد مقاومتی و انجام دستورات رهبر انقلاب برداشته شده بود این وضع موجود کشور نبود .

 

 امام جمعه کوهپایه:برخورد دستگاه قضا با ثروتهای نامشروع

 از گوشه و کنار استان چه خبر ؟امام جمعه کوهپایه در خطبه های نماز جمعه این شهر  خواستار   برخورد قوه قضائیه با ثروتهای نامشروع و برگشت آن به بیت المال شد.

حجت الااسلام  والمسلمین خلیلی   از مردم خواست طبقات محروم را دریابند و در آستانه سال نو با کمک به خانواده های نیازمند ، باعث شادی و خوشحالی آنها شوند.

 

 

 

 

 

 از گوشه و کنار استان چه خبر ؟تشییع پیکر پدر شهید علیرضا کیوانیان نایینی

پیکرمرحوم حاج صمد کیوانیان نایینی پدر شهیدعلیرضا کیوانیان نایینی امروز در نایین تشییع و خاکسپاری شد.

این پدرشهیدکه در طول دوران حیات خود شهردار نایین و رییس بنیادشهیدوامور ایثارگران این شهرستان بوددیروزبراثرکهولت سن دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

 

 

 برگزاری سالروز شهادت شهید همت در شهرضا 

از گوشه و کنار استان چه خبر ؟آئین  گرامیداشت سی و چهارمین سالروز شهادت حاج محمد ابراهیم همت درروز شهرستان شهرضا برگزار شد.

سردار ولی الله همتبرادر شهید همت در این مراسم که در حسینیه حضرت سید الشهدا(ع) شهرستان شهرضا برگزار شد گفت: مردم شهرضا 6200 رزمنده به جبهه اعزام کرده که از این بین1800 نفر مجروح، 140 نفر آزاده ، 31 نفر سردار و 750 نفر به درجه والای شهادت رسیدند.

در این آئین  از 10 نفر دانش آموزی که بهترین دلنوشته را به شهید همت نوشته اند تقدیر شد.

 

 

نظر شما