شناسهٔ خبر: 24484497 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برنا خبر می دهد ؛

حمله مرد نقابدار به خانه دو زن در غرب تهران / یک زن کشته و دیگری به شدت مجروح شد

تحقیقات گسترده پلیس برای یافتن مرد نقابداری که با حمله به خانه دو زن یکی را کشته و دیگری را مجروح کرده بود در اداره دهم آگاهی تهران بزرگ آغاز شده است .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا، ساعت 1:45 بامداد 31 فروردین 91 مأموران پلیس پایتخت در جریان وقوع قتلی در یک  منزل مسکونی حوالی بلوار دادمان، بین بلوار فرحزادی و پاک‌نژاد، بن‌بست صدف قرار گرفتند . 

موضوع این جنایت به کارآگاهان اداره دهم آگاهی تهران و بازپرس کشیک قتل اطلاع داده شد .

با حضور تیم  تجسس  در صحنه جرم مشخص شد دختر جوانی به نام نسترن با ضربات چاقو زخمی شده و مادر وی نیز به قتل رسیده است.

نسترن بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

دختر جوان  پس از بهبودی نسبی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: پدر و مادرم سالها قبل از هم جدا شدند؛ دو خواهر دارم که یکی از آنها ازدواج کرده و در منزل خودش سکونت دارد و یکی از خواهرهایم نیز با پدرم در کرج زندگی می‌کند؛ خودم نیز در شهرستان دانشجو هستم و به تهران رفت‌وآمد دارم و در خانه مادرم زندگی ‌می‌کنم.

 او ادامه داد:"چند روز قبل از شمال به تهران آمدم و به خانه مادرم رفتم؛ مادرم مستأجر است و قصد داشت منزلش را جابه‌جا کند، شب حادثه مادربزرگ و یکی از خواهرانم به خانه آمده و در جمع‌آوری وسایل به مادرم کمک کردند و رفتند. ساعتی بعد از رفتن آنها، مادرم برای خرید از منزل خارج شد و گفت مهمان دارد و من نیز چون خسته بودم به اتاق رفته ،خوابیدم. چند ساعت گذشت و درحال استراحت بودم که صدای فریادی را از بیرون اتاق شنیدم . به سرعت از اتاق خارج شدم ولی کسی را ندیدم . مجدد به اتاق برگشتم و قصد داشتم بخوابم که ناگهان  مرد جوانی که  چهره اش را پوشانده بود وارد اتاق شد و قبل از اینکه بتوانم عکس العملی انجام دهم با دستش دهانم را گرفت و با خشم فریاد می کشید و تهدید می کرد که اگر کلید خودرو مادرم و کارت های عابر بانک وی را به او ندهم مرا خواهد کشت . قصد داشتم از دست وی بگریزم که با چاقو مرا مجروح کرد ، از شدت خونریزی در حال بیهوش شدن بودم که   دست و پاها و دهانم را بست و  متواری شد."

نسترن افزود: پس از اینکه مطمئن شدم این مرد از خانه خارج شده با تلاش فراوان دست و پاهایم را باز کردم و به سمت  اتاق مادرم رفتم ، وارد اتاق که شدم با بدن بی جان مادرم که غرق خون بود مواجه شدم . از شدت جراحت و غم از دست دادن مادر به خود می پیچیدم ولی می دانستم اگر راهی برای نجات نیابم در اثر خونریزی می میرم ، با تمام توانی که برایم مانده بود شروع کردم به فریاد کشیدن تا همسایه ها به کمک بیایند  درهمین وضعیت خودم را به  تلفن همراهم رساندم و با پدرم تماس گرفتم و در ادامه از هوش رفتم .

در ادامه تحقیقات مشخص شد قاتل، کارتهای عابربانک و خودروی پژو 206 مقتول را نیز سرقت کرده است که چند روز بعد خودروی مقتول در یکی از مناطق تهران کشف شد.

در ادامه تجسس‌ها، کارآگاهان چند مظنون را در خصوص این  پرونده بازداشت کردند ولی تحقیقات از آنها مشخص کرد هیچ ارتباطی با وقوع این جنایت نداشتند.

 برپایه این خبر .با دستور بازپرس مدیر روستا  تحقیقات برای یافتن عامل این قتل با انجام عملیات چهره نگاری ادامه دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما