شناسهٔ خبر: 24473459 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مهم‌ترین مشکل کشور و استان یزد فقر، بیکاری و فاصله طبقاتی است

استاندار یزد گفت: مسئولان استان در سال 97با همه توان و قدرت درصدد کاهش بیکاری و ایجاد و افزایش اشتغال تلاش کنند.

صاحب‌خبر -

 استاندار یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز یزد؛ با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی مطلوب و بهینه به مردم استان موردتوجه است گفت: لازم است همه مسئولان استان در سال 97 با همه توان و قدرت درصدد کاهش بیکاری و ایجاد و افزایش اشتغال تلاش کنند.

محمود زمانی قمی افزود: بخش عمده‌ای از مصوبات و فعالیت‌های ستاد اقتصاد مقاومتی اجرایی شده است و این موضوع برای استان یزد امیدوارکننده است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی در حوزه اقتصاد مقاومتی عزمی جدی دارند افزود: امیدواریم در سال آینده با کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال برای بیکاران، این روند مثبت ادامه پیدا کند.

استاندار یزد تأکید کرد: مهم‌ترین مشکل کشور و استان فقر، بیکاری و فاصله طبقاتی است که همه در ایجاد آن‌ها دخیل هستیم و برای اصلاح این وضع همه دستگاه های اجرای باید همکاری کنند.

استاندار یزد بابیان اینکه انقلاب و نظام ظرفیت‌های بالایی برای عبور از این مشکلات دارند، تصریح کرد: راه‌حل مشکل فعلی تلاش و اتحاد است و اینکه همه بر مبنای رهنمودهای مقام معظم رهبری و اعتقاد دینی و قلبی در این مسیر حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید خدمت به مردم را به‌عنوان یک عقیده بپذیرند و صرفاً برای ارائه گزارش به مقامات بالاتر انجام‌ وظیفه نکنند و خود را در درگاه خداوند متعال پاسخگو بدانند.

 نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد به ریاست استاندار یزد معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از اعضای این ستاد در محل سالن زنده‌یاد حمیدیا برگزار شد.

در این جلسه از 10 صادرکننده نمونه صنایع کوچک و متوسط یزد تجلیل شد.

انتهای پیام/ ی

کاهش بیکاری برنامه اصلی استان یزد در سال 97

نظر شما