شناسهٔ خبر: 24446424 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری مراسم بزرگداشت جان باختگان سانحه سقوط هواپیما در پاتاوه + فیلم

خبرگزاری صداوسیما

با حضور مردم و مسئولان و برخی خانواده های داغدیده مراسم بزرگداشت جان باختگان سانحه سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج در محل مصلای نماز جمعه شهر مارگون برگزار شد .

صاحب‌خبر -
  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، حجه الاسلام خواجه پور امام جمعه مارگونبرگزاری مراسم بزرگداشت جان باختگان سانحه سقوط هواپیمای تهران J یاسوج در پاتاوه با تسلیت به خانواده های داغدیده این سانحه هوایی گفت: از مردم و مسئولان استانهای اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، مردم سمیرم، پادنا و سی سخت و سایر عزیزانی که در عملیات امداددرسانی این سانحه مشارکت کردند تقدیر و تشکر می کنم.
حجه الاسلام چراغی امام جمعه شهر پاتاوه که سخنران این جلسه بود گفت: کسانیکه در این سانحه جان خویش را از دست دادند از نخبگان جامعه ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد بودند که ضایعه بزرگی برای استان محسوب می شود.
وی از مردم وفضاهای مجازی خواست باتوجه به اینکه این موضوع نیاز به کار کارشناسی دارد پیش داوری در این زمینه نکنند و دل خانواده ها ی داغدار را جریحه دار نکنند چرا که خداوند متعال از ما نخواهد پذیرفت .
چراغی افزود: مسئولین این استان باید تاحصول نتیجه نهایی و بررسی علل این حادثه موضوع را پیگیری وپیشنهادها و راهکارهای لازم وضروری را در راستای حمل نقل هوایی و زمینی به مسئولین مافوق ارائه بدهند تابار دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری در کشور و استان نباشیم
روضه خوانی، مداحی نیز در این مراسم اجرا شد.
mp4
<div id="video-display-embed-code_1968155" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2053325/1968155?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما