شناسهٔ خبر: 24402272 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کارآفرینی مددجوی کمیته امداد دامغان برای 7 نفر

نمایندگی سمنان

2 نفر از فرزندان مددجوی کمیته امداد شهرستان دامغان با راه‌اندازی کارگاه تولید و بسته‌بندی پوشاک هفت فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد شهرستان دامغان ایجاد کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سمیرا شکری کارآفرین دامغانی از  آغاز فعالیت‌ خود و خواهرش از سال ۹۳ خبر داد و گفت: عمده فعالیت این کارگاه دوخت و  تولید انواع لباس‌های بچه‌گانه و پوشاک است.

این بانوان کارآفرین با اشاره به اینکه در سال ۹۴ توانستند ۱۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی از کمیته امداد شهرستان دامغان دریافت کنند بیان کرد: در سال جاری با مراجعه به این نهاد ۲۰ میلیون تومان تسهیلات تکمیلی اشتغال‌زایی برای توسعه این کارگاه دریافت کردیم.

وی با اشاره به اینکه  فعالیت خود را از سن ۱۴ سالگی در حرفه تولید پوشاک آغاز  کرده است گفت:انتخاب نوع تولیدی با توجه به نیاز بازار را باید در نظر گرفت.

این بانوی کارآفرین که دانش‌آموخته مقطع تحصیلی دکتری است بیان کرد: علاوه بر تدریس در دانشگاه ، تولید پوشاک از علاقه‌های ویژه من است.

وی درباره ایده‌ خود برای توسعه کار گفت: در صورت دریافت تسهیلات جدید اشتغال‌زایی به دستگاه جوراب‌بافی، افزایش چرخ‌های خیاطی و توسعه کارگاه می پردازم.

این فرزندان مددجوی کمیته امداد شهرستان دامغان از درآمد ماهانه چهار میلیون تومانی این کارگاه خبر داد و افزود: به‌طوری کلی ماهانه 3000 دست انواع پوشاک در این کارگاه دوخته و به بازار عرضه می‌شود.
انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما