شناسهٔ خبر: 24396823 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

آغاز جلسه علنی مجلس

گزارش وزیر کشور از مناطق زلزله زده غرب کشور در دستور کار

جلسه علنی مجلس به ریاست علی لاریجانی دقایقی قبل آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 24 آبان) مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی و رأس ساعت 8 و 41 دقیقه و با حضور 213 تن از نمایندگان آغاز شد.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی دستورکار جلسه علنی امروز مجلس را به شرح ذیل قرائت کرد:

گزارش کمیسیون آموزش،‌ تحقیقات و فناوری در مورد طرح ‌نظام ‌جامع‌ آموزش و تربیت فنی،‌ حرفه‌ای و مهارتی که از سوی شورای ‌نگهبان اعاده شده است.

گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تقویت بسیج مستضعفین که از سوی شورای نگهبان اعاده ‌شده ‌است.

گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح عضویت رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در شوراهای عالی که از سوی شورای  ‌نگهبان اعاده شده است.

گزارش کمیسیون اصل 90 قانون اساسی در مورد بررسی طرز کار قوه مجریه در ابلاغ و اجرای قوانین مصوب (اعم از دائمی و آزمایشی) و تهیه و تنظیم مقرره و آیین‌نامه‌های اجرایی مربوطه.

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان که از سوی شورای  ‌نگهبان اعاده شده است.

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد طرح ممنوعیت تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات غیرمجاز و آسیب رسان به سلامت در رسانه های ارتباط جمعی داخلی و بین المللی و فضاهای مجازی که از سوی شورای  ‌نگهبان اعاده شده است.

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مجمع مقامات مالیاتی کشورهای اسلامی که از سوی شورای  ‌نگهبان اعاده شده است.

گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه موافقتنامه تأسیس دالان حمل و نقل و گذر بین‌المللی بین دولت‌های جمهوری اسلامی ایران، جمهوری اسلامی افغانستان و جمهوری هند (موافقتنامه چابهار)

گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس در مورد طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی مجلس‌شورای اسلامی

گزارش وزیر کشور درباره وقوع زلزله و مناطق زلزله زده استان های غربی کشور

سؤال جهانبخش محبی نیا نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی از وزیر امور خارجه.

نظر شما