شناسهٔ خبر: 2439499 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

محبوب‌ترین اسم برای نوزادان در انگلیس

منبع: ایرنا

براساس بررسی های صورت گرفته، نام 'محمد' در سال جاری میلادی به محبوب ترین و پرطرفدارترین اسم برای نوزادان پسر در کشور اروپای غربی انگلیس مبدل شده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش مشرق، تارنمای 'بیبی سنتر'(مرکز نوزاد)' روز دوشنبه اعلام کرد نام 'محمد' با صعود 27 رتبه ای بالاتر از اسم 'اولیور'، در رده نخست یکصد اسم پرطرفدار و محبوب برای نوزادان پسر در انگلیس قرار گرفته است.

'سارا ردشاو' سردبیر 'بیبی سنتر ' گفته است این درحالی است که به طور سنتی اسم 'محمد' محبوب ترین نام در میان خانواده های مسلمان در جهان بشمار می آمده است.

این گزارش حاکی است که 'علی' و 'ابراهیم' نیز از جمله نام هایی است که برای نخستین بار در سال 2014 میلادی در زمره 100 اسم پرطرفدار برای نوزادان پسران در انگلیس قرار گرفته است.

به گزارش تارنمای بیبی سنتر، این برای اولین بار در انگلیس است که اسامی دارای ریشه عربی، این گونه وارد جدول پرطرفدارترین اسامی در این کشور اروپایی می شوند.

براساس بررسی تارنمای 'بیبی سنتر' محبوب ترین اسم برای نوزادان دختر در میان یک صد اسم پرطرفدار در انگلیس در سال جاری میلادی، اسم 'صوفیا' قرار دارد .

بگزارش 'بیبی سنتر'، در میان یک صد اسم پرطرفدار نوزادان دختر در انگلیس، 'نور' در رده 29 و 'مریم 'نیز با 59 رتبه افزایش در رده 35 قرار گرفته اند.

بررسی تارنمای 'بیبی سنتر' براساس 56 هزار و 157 اسمی است که در سال جاری میلادی در انگلیس انتخاب و در این تارنما به ثبت رسیده است.

نظر شما