شناسهٔ خبر: 24390222 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جروزالم پست: جشنواره ایرانی ساعت شنی برای فروپاشی اسراییل

تهران - ایرنا - روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» نوشت، ایران قصد دارد نخستین جشنواره بین المللی 'ساعت شنی' خود که بصورت انحصاری به آغاز شمارش معکوس برای فروپاشی قریب الوقوع رژیم صهیونیستی اختصاص داده شده را در ماه آوریل (فروردین) برگزار کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این روزنامه صهیونیستی به نقل از «حسین امیر عبداللهیان» دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، ادامه داد: جمهوری اسلامی به صهیونیست ها اجازه نمی دهد تا با امنیت خاورمیانه بازی کنند.
امیر عبداللهیان در کنفرانسی مطبوعاتی با اشاره به زمان آغاز این جشنواره افزود که رژیم ایران معتقد است، اسرائیل طی 25 سال آینده فرو خواهد پاشید و در حال حاضر این رژیم در تلاش است تا بصورت هدفمند منطقه را در بی ثباتی نگه دارد.
جروزالم پست افزود، ایران نیز قصد دارد با برگزاری این جشنواره و استفاده از آن بعنوان ابزاری برای نمایش هنرها و تولیدات چند رسانه ای ضد اسراییلی، با 'تجاوز صهیونیست ها'، مبارزه کند.
ایران پیش از این نیز با به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی و برگزاری مسابقه سالانه کارتون هولوکاست چنین احساسات ضد اسراییلی را به نمایش گذاشته است.
به نوشته این روزنامه، افرادی که مایل به شرکت در این جشنواره باشند، می توانند آثار خود در زمینه فیلم های متحرک، پوستر و بازی های تحت وب را ارائه دهند. برگزارکنندگان جشنواره گفتند که با بیش از 2000 سازمان مردم نهاد ضد اسرائیلی از سراسر جهان همکاری خواهند کرد.
موضوعات جشنواره عبارتند از: رژیم اشغالگر قدس (اسرائیل) و حقوق بشر، ظلم و ستم، اسلام هراسی و ترویج تروریسم؛ رژیم قاچاق کودک کش صهیونیست؛ اسرائیل یک غده سرطانی و اسرائیل یک رژیم جعلی، نژادپرست و استعمارگر.
برگزار کنندگان جایزه ای نقدی معادل 1800 دلار برای نفرات برگزیده در بخش های اصلی و هدیه ای معادل 2700 دلار برای برنده ی بخش ویژه اختصاص داده اند.
اروپام**3991*شبس*1613*

انتهای پیام /*

نظر شما