شناسهٔ خبر: 24353334 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

اراک قهرمان اولین دوره رقابت‌های بسکتبال سه نفره کشور شد

- همشهری آنلاین: اولین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور بسکتبال ۳ نفره مردان بالای ۱۸ سال باشگاه‌های کشور به میزبانی هیئت بسکتبال استان مرکزی و با حضور ۸ تیم برتر کشور در سالن امام‌ خمینی (ره) اراک برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در این دوره از مسابقات تیم های قزوین، قم، همدان، بیرجند، کرمانشاه، لرستان و اراک الف و ب شرکت داشتند.

این مسابقات به صورت دوره‌ای با انجام 40 بازی شامل 36 بازی قبل از فینال و چهار دیدار نیز در مرحله نیمه نهایی و نهایی پیگیری شد که برای تعیین سرنوشت مسابقات و معرفی قهرمان اولین دوره مسابقات بسکتبال سه نفره کشور، چهار تیم اراک الف و ب، همدان و کرمانشاه به مرحله نیمه نهایی و نهایی راه یافتند.

در این مرحله تیم‌های همدان و کرمانشاه برای مشخص شدن تیم سوم مقابل یکدیگر قرار گرفتند که تیم کرمانشاه با نتیجه 19 بر 17 از سد همدان گذشت و عنوان سومی مسابقات را به خود اختصاص داد.

در مرحله نهایی هم دو تیم اراک الف و ب برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند تا تیم قهرمان از میان دو تیم همشهری مشخص شود که در نهایت تیم اراک ب با نتیجه 21 بر 14 از سد همشهری خود گذشت و به عنوان قهرمان اولین دوره مسابقات بسکتبال سه نفره مردان بالای 18سال باشگاه‌های کشور شناخته شد.

لازم به ذکر است در پایان این دوره از مسابقات، نوید فراهانی از تیم اراک B از طرف سایت فدراسیون جهانی بسکتبال ( فیبا) به عنوان ارزشمندترین بازیکن این مسابقات انتخاب شد.

 

نظر شما