شناسهٔ خبر: 24308166 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

درخواست رفع مشکلات بیمه درمانی بازنشستگان زغال سنگ توسط نماینده مردم کرمان

گروه اجتماعی - کانون بازنشستگان صنعت فولاد کرمان از نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تقویت خدمات درمانی و حل مشکلات بیمه درمانی بازنشستگان ذغال‌سنگ استان کرمان را خواستار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از کرمان، کانون بازنشستگان صنعت فولاد کرمان در نامه‌ای به نماینده مردم کرمان و راور در مجلس عنوان کردند: در ادامه پیگیری‌های به عمل آمده در رابطه با رفع مشکلات و نگرانی‌های بازنشستگان صنعت فولاد استان در صحن علنی مجلس و مذاکره با مدیران، مسؤولان و وزرای کشور، اخیراً موضوع قطع ارتباط بیمه درمانی بازنشستگان فولاد با بیمه خدمات درمانی مطرح شده و نگرانی و دغدغه خاطر بازنشستگان را به دنبال داشته است که درخواست رفع این مشکل را از وی داریم.
کانون بازنشستگان صنعت فولاد کرمان در ادامه به مشکلات عدیده تامین هزینه‌های درمانی و دارویی ناشی از کار در اعماق زمین اشاره و عنوان کرده است: بازنشستگانی که سال‌ها عمر و جوانی خود را در معادن و تونل‌های زیر زمین سپری کرد‌ه‌اند، اکنون حمایت همه جانبه بیمه خدمات درمانی را نیاز دارند.
در این نامه بیان شده است: بازنشستگان صنعت فولاد کرمان مخالف قطع بیمه خدمات درمانی و جایگزینی بیمه دیگری هستند و احقاق حقوق و تقویت خدمات درمانی خود را خواستار هستند.
کانون بازنشستگان فولاد از زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس درخواست رسیدگی هرچه سریعتر به این مشکل بزرگ و رنج‌آور بازنشستگان صنعت فولاد همانند رسیدگی به مشکلات سابق را خواستار شد.
منبع: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی محمدمهدی زاهدی
انتهای پیام

نظر شما