شناسهٔ خبر: 24308114 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

هنرمندان گرافیست کهگیلویه وبویراحمد یاد جانباختگان سانحه هوایی یاسوج را گرامی داشتند

استان‌ها > کهگیلویه و بویراحمد - کارگاه تولیدی و نمایشگاه پوستر « پرواز 3704» با موضوع سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج همزمان با مراسم یادبود جانباختگان سانحه هوایی در شهر یاسوج برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،رئیس حوزه هنری استان در این باره گفت: این برنامه در پی پیشنهاد هنرمندان تجسمی استان و در راستای همدردی با خانواده جانباختگان سانحه هوایی پرواز تهران به یاسوج برگزار شد.
شریف اسلامی اظهار داشت: در همین راستا ابتدا کارگاه تولیدی در قالب پوستر با حضور هنرمندان این رشته هنری برگزار شد و هنرمندان اقدام به خلق آثاری با موضوع سانحه هوایی پرواز تهران به یاسوج کردند.

وی افزود: این آثارهمزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان سانحه هوایی در یاسوج که با حضور حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت تهران و وزیر راه و مسئولان استانی برگزار شد در معرض دید عزاداران قرار گرفت.

اسلامی با ابراز تاسف از این حادثه و تسلیت به بازماندگان و خانواده های مصیبت دیده گفت: تعداد ۲۰اثر تولیدی با موضوع یاد شده در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد و در آینده نزدیک نیز بنا داریم در یک نمایشگاهی مستقل آثار در معرض دید همه علاقه مندان قرار گیرد .

رئیس حوزه هنری در پایان اظهار داشت: حضور و همراهی در مناسبت ها و جریانهای فرهنگی و اجتماعی از جمله دغدغه های هرنمندان است و برگزاری چنین نمایشگاهی نیز با هدف التیام بخشی و همدردی با خانواده های مصیبت دیده برگزار شد که امیدوارم این اقدام کوچک بتواند حداقل بخش کوچکی از آلام بازماندگان را تسکین دهد.

46

نظر شما