شناسهٔ خبر: 24306948 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

ترین‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر

سپاهان تیم هفته، ابراهیم‌زاده مربی هفته

صاحب‌خبر -

هفته بیست و چهارم لیگ برتر تحت تاثیر برد پر گل سپاهان مقابل مشکی‌پوشان در مشهد قرار گرفت. به گزارش فارس، هفته بیست وچهارم لیگ برتر در ورزشگاه‌های مختلف کشور برگزار شد که مهمترین اتفاقات این هفته بازگشت سپاهان با ۵ گل به مسابقات بود ضمن آنکه استقلال با ۴ گل فولاد را شکست داد و پرسپولیس با برد استقلال خوزستان فقط با ۳ امتیاز با قهرمانی فاصله گرفت.
نتایج هفته بیست و چهارم در یک نگاه
گسترش فولاد صفر - پیکان ۳
سپیدرود رشت ۲ - سایپا صفر
نفت تهران یک - صنعت نفت آبادان یک
مشکی‌پوشان صفر - سپاهان ۵
ذوب‌آهن ۲ - پدیده یک
پارس‌جنوبی یک - تراکتورسازی یک
فولاد یک - استقلال تهران ۴
پرسپولیس یک - استقلال خوزستان صفر
تیم هفته: 
سپاهان با تقدیر از استقلال و سپیدرود
سپاهان در بحرانی‌ترین شرایطش طی سال‌های اخیر در مشهد و در ورزشگاه امام رضا با ۵ گل حریف خود را در هم کوبید تا بهترین تیم هفته قرار بگیرد از آن طرف استقلال نیز در اهواز ۴ گل به حریفش زد و سپیدرود بازی حیثیتی را از سایپا برد. پیکان نیز در این هفته نتیجه خوبی کسب کرد و با ۳ گل گسترش فولاد را شکست داد.
بازی هفته: سپاهان - مشکی‌پوشان
در دیداری که در ورزشگاه امام‌رضا (ع) برگزار می‌شد شاگردان منصور ابراهیم‌زاده با یک بازی مدیریت شده روی ضدحملات برنامه‌ریزی کرده و زهر خود را به حریف ریختند. آنها در طول ۹۰ دقیقه بیش از ۱۰ موقعیت صد درصد گل داشتند که اگر عین افشار نبود شاید بازی به جای ۵ بر صفر با نتیجه دیگری تمام می‌شد. از سوی دیگر دیدار استقلال و فولاد نیز که ۴ گل داشت یکی از بازی‌های زیبا هفته بیست و چهارم بود.
ناکام هفته: علی دایی
سرمربی تیم فوتبال سایپا که تیمش طی هفته‌های گذشته نتایج خوبی گرفته بود در دیدار حیثیتی با علی کریمی بازی را واگذار کرد تا به عنوان ناکام هفته لقب بگیرد. رضا عنایتی که قبل از بازی با وساطت بازیکنان به این تیم برگشته بود دیگر ناکام هفته است که مجبور شد سکان هدایت مشکی‌پوشان را به شخص دیگری واگذار کند. سیروس پورموسوی هم با شکست سنگین مقابل استقلال یکی از مربیان ناکام هفته بود.
مربی هفته: ابراهیم‌زاده
منصور ابراهیم‌زاده در این هفته با تیمش نتیجه گرفت که هیچ مربی را نمی‌توان به عنوان مربی هفته انتخاب کرد. درست است که استقلال، پیکان، ذوب‌آهن، پرسپولیس و سپیدرود نتایج قابل قبولی گرفتند اما بهترین نتیجه از آن ابراهیم‌زاده و یارانش بود.
بازیکن هفته: تیام با تقدیر از رضا دهقانی
رضا دهقانی مهاجم سپاهان ۲ گل از ۵ گل تیمش در دیدار با مشکی‌پوشان را به ثمر رساند و یکی از عوامل تأثیرگذار تیمش در این مسابقه بود اما ماما بابه تیام مهاجم تیم استقلال نیز ۲ گل در دیدار مقابل فولاد به ثمر رساند و یک پاس گل به روزبه چشمی داد تا به عنوان تأثیرگذارترین بازیکن هفته انتخاب شود.
گلزنان لیگ برتر 
در پایان هفته بیست وچهارم
۱۷ گل علی علیپور (پرسپولیس)
۱۱ گل مرتضی تبریزی (ذوب‌آهن)
۱۰ گل محمد قاضی (پدیده)
۹ گل پریرا (صنعت نفت)
 

برچسب‌ها:

نظر شما