شناسهٔ خبر: 24303349 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاح پاسگاه پلیس راه در چایپاره + فیلم

سومین پاسگاه پلیس راه شمال استان در شهرستان چایپاره راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، پاسگاه پلیس راه شهرستان چایپاره فعلاً در مکانی افتتاح پاسگاه پلیس راه در چایپارهاستیجاری راه اندازی شده اما قرار است سال آینده به ساختمان اصلی خود در کنار جاده بین المللی انتقال یابد.


سرهنگ ابراهیمی جانشین انتظامی استان در آیین افتتاح این پاسگاه گفت: با راه اندازی این پاسگاه خلا موجود بین پاسگاههای پلیس راه خوی و ماکو برطرف شد و جاده بین المللی منتهی به بازرگان در شمال استان تحت نظارت بیشتر قرار گرفت.


سرهنگ فرمانی فرمانده پلیس راه استان گفت: هدف از راه اندازی این پاسگاه پلیس راه انتظام بخشی به محورهای ترافیکی، تسهیل در امور و روان سازی ترافیک، رسیدگی سریع به تصادفات و انجام دیگر وظایف پلیس است.


جاده بین المللی یکی از جاده های پر ترافیک و پر حادثه استان و روزانه بیش از 6 هزار خودرو در آن تردد می کنند که پلیس راه جدید در
چایپاره بیش از 400 کیلومتر از جاده های مواصلاتی در شهرستانهای چایپاره، خوی، چالدران، شوط و پلدشت را تحت پوشش قرار خواهد داد.

 

 

mp4
<div id="video-display-embed-code_1939599" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2042110/1939599?width=400&height=300"></script></div>

 

 

نظر شما