شناسهٔ خبر: 24302693 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شهرکرد| ۶۶۱ قرارداد با متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرکرد منعقد شد

R41350/P1377/S6,54/CT11

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با تشریح وضعیت ‌شهرک صنعتی شهرکرد گفت: تاکنون ۶۶۱ قرارداد با متقاضیان سرمایه‌گذاری منعقد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، علیرضا شفیع‌زاده عصر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: وضعیت مطلوب زیرساخت‌های موجود در شهرک صنعتی شهرکرد نشانه همکاری ارزشمند شرکت‌های خدمات رسان آب، برق، گاز و مخابرات با حوزه صنعت است و این همکاری شایسته تقدیر است.

وی افزود: علیرغم همکاری همه جانبه شرکت آب منطقه‌ای استان متأسفانه شهرک صنعتی شهرکرد همچنان در مقوله کم آبی دچار مشکل است و انتظار می‌رود که با توجه به تقلیل نزولات آسمانی همه دستگاه‌های خدمات رسان همچون سال گذشته برای رفع معضل کم آبی این شهرک صنعتی همکاری کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با عنایت به مذاکرات صورت گرفته در جلسات پیشین موضوع ورودی شهرک صنعتی شهرکرد نیز یکی دیگر از معضلات موجود در این شهرک صنعتی است که رفع آن همکاری اعضای کارگروه را می‌طلبد.

شفیع‌زاده ضمن تشریح وضعیت موجود شهرک صنعتی شهرکرد خاطرنشان کرد: تاکنون 661 قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری منعقد شد که طبق آمار موجود در سازمان صنعت، معدن و تجارت 240 واحد آن در حال فعالیت هستند.

به گزارش تسنیم از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هزار و 100 مصوبه در 106 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به تصویب رسید و در این نشست نیز در مجموع 534 میلیارد ریال تسهیلات برای بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و گردشگری مصوب شد.

انتهای پیام/ش

نظر شما