شناسهٔ خبر: 24301090 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: هنرآنلاین | لینک خبر

معاونت امور هنری وزارت ارشاد: اخبار و مطالب درباره تغییر و جابجایی مدیران معتبر نیست

روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد در صورت تغییر مدیران این مجموعه، روابط عمومی خبرها را اطلاع‌رسانی می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش هنرآنلاین، در بیانیه روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است:

"در صورتی که تغییر و جابجایی در مدیران مجموعه معاونت هنری نهایی و انجام شود، روابط عمومی معاونت یا مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دراین‌باره اطلاع‌رسانی می‌کند.

روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرجع اخبار این معاونت از جمله تغییر و جابجایی مدیران مجموعه است و اخبار و مطالبی که درباره تغییر و جابجایی مدیران این معاونت در بعضی رسانه‌های اجتماعی و شبکه‌های ارتباطی و یا رسانه‌های رسمی در روزهای اخیر منتشر شده است، معتبر نیست.

در روزهای اخیر در بعضی از رسانه‌های اجتماعی و شبکه‌های ارتباطی و رسانه‌های رسمی سهواً یا عمداً نام افرادی را به‌عنوان مدیران مراکز این معاونت مطرح کرده‌اند، همچنین یک کانال تلگرامی چندین بار از رضا اسماعیل نیا به‌عنوان گزینه مدیر کلی دفتر هنرهای تجسمی نام برد و امروز اعلام کرد که اسماعیل نیا این مسئولیت را نپذیرفته است در حالی که اصلاً هیچ مسئولیتی در معاونت امور هنری به ایشان پیشنهاد نشده و دیدار و مذاکره‌ای هم با معاون امور هنری نداشته است. طرح گزینه‌هایی به‌عنوان گزینه‌های اصلی مدیران معاونت امور هنری و نسبت دادن نادرست آنان به افراد یا جریان‌هایی از روی سهو یا عمد با رسالت فعالیت رسانه که بیان واقعیت است، همخوانی ندارد.

هر تغییر و جابجایی در مجموعه معاونت امور هنری که نهایی شود، روابط عمومی این معاونت یا مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاع‌رسانی می‌کند."

برچسب‌ها:

نظر شما