شناسهٔ خبر: 24298404 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مراسم بزرگداشت شهدای پاسداران تهران/۴

مادر شهید حدادیان: شهید من بسیجی راه ولایت بود/ اشد مجازات قاتلان پسرم را خواستارم

مادر بسیجی شهید محمدحسین حدادیان با اعلام اینکه برای ولایت این غم را تحمل می‌کنم، گفت: از مسؤولان می‌خواهم دست‌هایی را که پشت این جریان است آشکار کنند و اشد مجازات را برای قاتلان پسرم خواستارم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، مادر شهید محمدحسین حدادیان بسیجی شهید حادثه اغتشاش دراویش در پاسداران تهران در حاشیه مراسم بزرگداشت و تکریم شهدای غائله پاسداران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: شهید من یک بسیجی بود، شهید من شهید راه ولایت بود و شهید راه امنیت در سایه ولایت بود.

مادر شهید حدادیان تصریح کرد: اگر طالب امنیت هستیم باید تابع ولایت فقیه باشیم و اگر در زمان غیبت صاحب‌ا‌لزمان (عج) هستیم باید مطیع ولایت باشیم تا بتوانیم این امنیت و آرامش را تا زمان ظهور حضرت نگه داریم. 

این مادر شهید به وقایع خیابان پاسداران تهران اشاره و اعلام کرد: کار این فتنه کار یک فرد نیست بلکه جریان است که امیدوارم به حق خون‌هایی که به ناحق ریخته شده دست این جریان از پشت پرده آشکار شود و از مسئولین قضایی کشور می‌خواهم تا ریشه‌کنی قضایای پشت پرده دست برندارند و اشد مجازات را خواستارم.

وی ادامه داد: این افراد فتنه عجیب را به وجود آوردند و به شکل فجیع فرزند من را به قتل رساندند ظاهر پسر من گویای این مطلب است؛ اگر چه خیلی از ضرب و جرح‌های بدن وی دیده نشد. 

خانم حدادیان ادامه داد: من مادر 22 سال جوانم را بزرگ کردم و در عرض 4 تا 5 دقیقه در پایتخت و در منطقه مسکونی این همه بلا را سر پسرم آوردند.

وی تأکید کرد: من فقط برای ولایت تحمل کردم؛ فرزندم آرزوی شهادت داشت و من برای شهادت وی افتخار می‌کنم اما آرزو می‌کنم که دیگر سربازان به این شکل کشته نشوند و باید از این خون‌ها پاسداری شود. 

مادر شهید حدادیان خاطرنشان کرد: حرف آخر من همان است که آقا روح‌الله زد و گفت اگر می‌خواهید به مملکت ما آسیب نرسد پشتیبان ولایت فقیه باشید.

انتهای پیام/

نظر شما