شناسهٔ خبر: 24297576 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جنوب نیوز | لینک خبر

مدیران آبی درخشش تیام را برای خود سند نزنند!

خرید جدید استقلال این روزها خوش می‌درخشد و عده‌ای تلاش دارند این اتفاق را مال خود کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جنوب نیوز،مامه بابا تیام مهاجم سیه چرده سنگالی در نهایت در آخرین روزهای نقل و انتقالات به استقلال پیوست تا خیال کادر فنی این تیم از بابت یک مهاجم نوک راحت شود.

تیام که می گویند با قراردادی تقریبا یک میلیون دلاری آبی پوش شده است، در اولین بازی ای که برای استقلال فیکس بازی کرد، مقابل الهلال روی تک گل این تیم تاثیر مستقیم داشت و در بازی دیروز مقابل فولاد هم دو گل زد و یک پاس گل داد تا نشان دهد که چه بازیکن ارزشمندی است.

پس از نمایش های خوب تیام، مدیران استقلال در گفته هایشان به این اشاره کردند که در فضایی احساسی بازیکن نخریده اند و با کمال دقت این کار را انجام داده اند. گفته هایی که چندان با واقعیت سازگار نیست.

قبل از جذب مامه تیام، مهاجمین زیادی در فهرست وینفرد شفر برای حضور در استقلال قرار داشتند. یک سری ها توسط عوامل ناشناس فراری داده شدند و اصلا حاضر به سفر به تهران نشدند اما یک سری مهاجم دیگر که حتی در تست پزشکی باشگاه هم حاضر شدند و تا پای حضور در استقلال هم رفتند، به دلیل گران بودن از لیست مدیران این تیم خارج شدند در حالی که رقم قراردادشان حتی نصف تیام هم نبود!

بازیکنان 400،500 هزار دلاری به بهانه گران بودن از دست استقلال می پریدند و اگر تهدیدهای جدی شفر برای خرید مهاجم و البته فشار افکار عمومی به مدیران استقلال نبود، معلوم نبود که آیا آن ها حاضر به جذب تیام می شدند یا نه.

تیام علی رغم گران بودن حداقل ثابت کرد که ارزش پول هزینه شده را داشته و مدیران استقلال اصطلاحا پولشان را دور نریخته اند اما آن ها نمی توانند آخرین گزینه شفر برای خط حمله استقلال را فقط به نام خودشان سند بزنند!

نظر شما