شناسهٔ خبر: 24297526 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یزد| توجه به استعدادهای ورزشی زمینه ساز موفقیت‌ تیم‌های ملی در آینده است

R41376/P1494/S6,76/CT11

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه توجه به استعدادها در ورزش زمینه ساز موفقیت‌ها در این حوزه است گفت: اگر استعداد ورزشکاری در سنین نوجوانی و جوانی کشف و پرورش داده شود بدون شک در آینده ورزش کشور و استان خود نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، مسعود شریعتی صبح امروز در مراسم تجلیل از رضا شعبانی کماندار جوان یزدی که اخیراً در مسابقات جهانی تیراندازی با کمان موفق به کسب مدال طلای تیمی شده بود با بیان اینکه پتانسیل و ظرفیت‌های بسیار خوبی در استان یزد در عرصه‌های مختلف ورزشی وجود دارد اظهار داشت: توجه به ورزش‌های پایه یکی از راه‌های موفقیت در هر عرصه ورزشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با تأکید بر حمایت مادی و معنوی از ورزشکاران جوان استان گفت: اگر استعداد ورزشکاری در سنین نوجوانی و جوانی کشف و پرورش داده شود بدون شک می‌تواند در آینده ورزش کشور و استان خود نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: اینکه ورزشکار جوانی از استان یزد توانسته در مسابقات جهانی پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآورد و باعث پخش سرود ملی ایران در سالن مسابقات شود کاری شایسته و ارزشمند است و این مسئله کار ما را دشوار کرده است.

شریعتی افزود: با توجه به این افتخار آفرینی ورزشکار میبدی، قصد داریم فضای تمرینی مناسبی برای این ورزشکار مستعد استان فراهم کنیم تا بتواند به دور از دغدغه و با آرامش خاطر تمرینات خود را پیگیری و برای مسابقات آینده آماده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در پایان به اهمیت توجه خانواده‌ها به استعدادهای فرزندانشان در عرصه‌های مختلف بالأخص رشته‌های ورزشی اضافه کرد: خانواده یکی از مهمترین جایگاه برای پیشرفت هر فرد است به گونه‌ای که ورزشکار با حمایت‌های خانواده خود می‌تواند با خیالی آسوده در مسابقات شرکت کند که خانواده شعبانی با حمایت‌ها و تلاش‌های خود، این کار را به خوبی انجام دادند.

انتهای پیام/ ع

نظر شما