شناسهٔ خبر: 24297374 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

«دستت را به من بده» ماه رمضانی شد

گروه هنر ــ سریال «دستت را به من بده» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور به عنوان سریال ماه رمضان انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

«دستت را به من بده» ماه رمضانی شد

به گزارش ایکنا، سریال «دستت را به من بده» برای پخش در ماه مبارک رمضان انتخاب شد. این کار را محمد مهدی عسگرپور کارگردانی می‌کند و هم اکنون نیز تصویربرداری آن از نیمه گذشته است. این کار در تهران جلوی دوربین رفته و تهیه کنندگی مجموعه را علی پورکیانی بر عهده دارد.

بنا به این گزارش، «دستت را به من بده» یک مجموعه 37 قسمتی است که قرار است از شبکه سه سیما پخش شود. این کار به طور همزمان توسط محمد حسین غضنفری تدوین می‌شود. امین تارخ، فریبا متخصص، محمدرضا هدايتي، مریم بوبانی، مارال فرجاد، نيما شعبان نژاد، دنيا مدني، بابك بهشاد، علی استادی، معصومه قاسمی پور، شیرین آقاکاشی، رحمان باقریان، کاظم هژیر آزاد، حسين ملكي و ... از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده‌اند.

محمد مهدی عسگرپور در کارنامه خود سریال‌های موفقی چون «جراحت»، «نفس گرم»، «شيدايي»، «گل‌هاي گرمسيري» و ... دارد. در خلاصه داستان «دستت را به من بده» آمده؛ رسول تولايي به عنوان بزرگتر، محبوب و مورد اعتماد چند خانواده است. اين اعتماد به واسطه بازخواني گذشته خدشه‌دار مي‌شود. خانواده‌هايي كه هر كدام با مشكلاتي دست و پنجه نرم مي‌كنند و در پي يافتن مقصر اصلي هستند.

عوامل تولید سریال تلویزیونی «دستت را به من بده» عبارتند از: نويسنده و کارگردان: محمد‌مهدی عسگرپور، مدیر تصویربرداری: فریبرز سیگارودی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: سید مهدی موسوی، مدیر تولید: حسین پوركياني، صدابرداری: علی‌رضا کیان ارثی و تهیه‌کننده:علی پورکیانی.

برچسب‌ها:

نظر شما