شناسهٔ خبر: 24296917 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یاسوج|پروازهای فرودگاه یاسوج برقرار می‌شود

R41452/P1494/S6,69/CT11

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیگیر برقراری پروازهای فرودگاه یاسوج با همکاری شرکت‌های ایران‌ایر و ماهان هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، علی‌محمد احمدی ظهر امروز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: پیگیر ورود شرکت‌های هواپیمایی ایران‌ایر و ماهان به ناوگان حمل و نقل هوایی استان هستیم و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه با مجهز کردن فرودگاه یاسوج باید تهدید پیش امده را به فرصت تبدیل کنیم، عنوان کرد: هواپیماهای ای تی آر از ایمن‌ترین هواپیماهای دنیا بوده و باید این را بدانیم تمام فرودگاه‌های کشور دارای شرایط خاصی هستند.

احمدی ابراز کرد: نباید امید خود را از دست دهیم و ضمن تاثر عمیق از وقوع این حادثه ناگوار، هیچ چیزی نمی‌تواند به عزم مسؤولان برای توسعه استان خدشه و خلل وارد کند.

وی ادامه داد: در سقوط هواپیمای "تهران-یاسوج" نه تنها بخش علمی و نخبگان پزشکی را از دست دادیم بلکه فعالان حوزه اقتصادی در این سانحه هوایی بودند و بخش اقتصادی ما دچار ضربه و شوکی به این حوزه وارد شد که این تهدید باید به فرصت تبدیل شود.

احمدی اظهار داشت: در سال‌های اخیر فرودگاه یاسوج مجهز شده و مبلغ 30 میلیارد تومان در این فرودگاه هزینه شده است و برنامه‌ریزی کرده‌ایم سیستم سگینال فرودگاه به ماهواره‌ای تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه یاسوج به لحاظ کیفیت آسفالت و طول باند با مشکلی روبه‌رو نبود، عنوان کرد: باید هواپیماهای مطمئن‌تری برای فرودگاه یاسوج انتخاب شود.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر پرداخت مستقیم در طرح رونق تولید افزود: بانک‌های استان تا قبل از پایان سال پرداخت مستقیم تسهیلات را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/ ع

نظر شما