شناسهٔ خبر: 24292306 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

همزمان با آغاز سال جدید؛

نیازمندان منطقه ۷ بسته های حمایتی دریافت می کنند

خبرگزاری شبستان:معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از اهدای بسته های حمایتی به نیازمندان سطح منطقه همزمان با آغاز سال جدید خبر داد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، محمدرضا غلامی با اعلام این مطلب افزود: بسته های حمایتی شامل لباس، اسباب بازی و مایحتاج اولیه بوده که به منظور حمایت از اقشار ضعیف جامعه و تقویت حس همدلی اجتماعی در میان نیازمندان سطح منطقه توزیع می شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در آستانه فرا رسیدن سال جدید  و با تلاش معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه، سازمان های مردم نهاد و موسسات خیریه با هدف حمایت از خانواده های نیازمند اجرا خواهد شد.

معاون شهردار منطقه 7 با تاکید بر اینکه این طرح در راستای فرهنگ سازی و جلب مشارکت شهروندان در فعالیت های خیرخواهانه، ساماندهی و اجرا می شود، تصریح کرد: حمایت از اقشارضعیف جامعه، جمع آوری مواد غذایی، لباس و اسباب بازی نو از جمله سرفصل هایی است که در این طرح اجرا می شود.

وی در ادامه یادآور شد: با هماهنگی نواحی و مدیران محلات، نیازمندان سطح محلات منطقه شناسایی شده و به طوری که به کرامت انسانی آنها لطمه نزند، هدایایی برایشان در نظر گرفته می شود.

به گفته غلامی معرفی نیازمندان و خانواده های بی بضاعت به مراکز کاریابی و کارآفرینی، مشاوره شغلی و کسب وکار، برگزاری دوره‌های توانمندسازی با مجوز فنی و حرفه‌ای و کمک تحصیلی بخش‌های دیگری از بسته های حمایتی است که این معاونت برای این قشر از جامعه در نظر گرفته است.

نظر شما