شناسهٔ خبر: 24292074 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

نیازمندان منطقه ۷ بسته‌های حمایتی دریافت می‌کنند

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از اهدای بسته‌های حمایتی به نیازمندان سطح منطقه همزمان با آغاز سال جدید خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محمدرضا غلامی با اعلام این مطلب افزود: بسته‌های حمایتی شامل لباس، اسباب بازی و مایحتاج اولیه بوده که به منظور حمایت از اقشار ضعیف جامعه و تقویت حس همدلی اجتماعی در میان نیازمندان سطح منطقه توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در آستانه فرا رسیدن سال جدید و با تلاش معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه، سازمان‌های مردم نهاد و موسسات خیریه با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند اجرا خواهد شد.

معاون شهردار منطقه ۷ با تاکید بر اینکه این طرح در راستای فرهنگ سازی و جلب مشارکت شهروندان در فعالیت‌های خیرخواهانه، ساماندهی و اجرا می‌شود، تصریح کرد: حمایت از اقشار ضعیف جامعه، جمع آوری مواد غذایی، لباس و اسباب بازی نو از جمله سرفصل‌هایی است که در این طرح اجرا می‌شود.

وی در ادامه یادآور شد: با هماهنگی نواحی و مدیران محلات، نیازمندان سطح محلات منطقه شناسایی شده و به طوری که به کرامت انسانی آن‌ها لطمه نزند، هدایایی برایشان در نظر گرفته می‌شود.

به گفته غلامی معرفی نیازمندان و خانواده‌های بی بضاعت به مراکز کاریابی و کارآفرینی، مشاوره شغلی و کسب وکار، برگزاری دوره‌های توانمندسازی با مجوز فنی و حرفه‌ای و کمک تحصیلی بخش‌های دیگری از بسته‌های حمایتی است که این معاونت برای این قشر از جامعه در نظر گرفته است.

برچسب‌ها:

نظر شما