شناسهٔ خبر: 24290562 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون امداد و نجات هلال احمر سمنان:

هلال احمر استان سمنان به ۱۳مسافر گرفتار برف امدادرسانی کرد

سمنان - معاون امداد و نجات هلال احمر سمنان بابیان اینکه این سازمان به ۱۳مسافر حادثه‌دیده امدادرسانی کرد، گفت: در مجموع هفت خودرو گرفتار در برف و کولاک رهاسازی شدند.

صاحب‌خبر -

علی یحیایی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه امدادگران هلال احمر سمنان به ۱۳ مسافر حادثه‌دیده گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند، ابراز داشت: واژگونی تریلی در محور فیروزکوه باعث گرفتار شدن راننده خودرو شده بود که امدادگران به این عملیات نیز امدادرسانی کردند.

وی بابیان اینکه در مجموع هفت خودرو گرفتار در برف و کولاک رهاسازی شدند، افزود: پنج خودرو در منطقه فیروزکوه-سمنان گردنه بشم، یک مورد در فولاد محله، یک خودرو در محور شهمیرزاد گردنه چاشم شب گذشته توسط امداد گران رهاسازی شدند.

معاون امداد و نجات هلال احمر سمنان بابیان اینکه این سازمان در ۲۰ پایگاه سیار، ثابت و هوایی به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مردم است، ابراز داشت: از رانندگان تقاضا داریم در شرایط نامساعد آب و هوایی از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و قبل از سفر خودرو را به  تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

یحیایی با اظهار اینکه مسافران در هر ساعت از شبانه روز می توانند در صورت بروز حادثه با شماره ۱۱۲ تماس گرفته و از امدادگران یاری بخواهند، اضافه کرد: مراکز جمعیت هلال احمر آماده پاسخگویی به مسافران هستند.

نظر شما