شناسهٔ خبر: 24290450 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

پرونده حمید بقایی به کجا رسید؟

رییس کل دادگستری تهران در رابطه با آخرین وضعیت پرونده حمید بقایی گفت: دادگاه تمام شده و منتظر صدور رای از سوی دادگاه تجدیدنظر هستیم.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان: رییس کل دادگستری تهران در رابطه با آخرین وضعیت پرونده حمید بقایی گفت: دادگاه تمام شده و منتظر صدور رای از سوی دادگاه تجدیدنظر هستیم.

غلامحسین اسماعیلی رییس کل دادگستری استان تهران در رابطه با آخرین وضعیت پرونده حمید بقایی اظهار کرد: دادگاه تمام شده و منتظر صدور رای از سوی دادگاه تجدیدنظر هستیم.

به گزارش خبرگزاری میزان، رئیس کل دادگستری استان تهران ۲۸ آذرماه  از صدور حکم بقایی خبر داد و گفت: حکم دادگاه در خصوص پرونده حمید بقایی صادر و روز جاری به متهمان ابلاغ شد.

گفتنی است؛ جلسه رسیدگی به پرونده معاون اجرایی دولت دهم در تاریخ ۲۵ و ۳۰ مهر ماه در شعبه ۱۰۵۷ دادگاه ویژه کارکنان دولت برگزار شد.

دادگاه تجدیدنظر نیز طی چندین جلسه به این پرونده رسیدگی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‎‌اژه‌ا‌ی، سخنگوی قوه قضائیه پیش از این در نشست خبری خود در ۲۵ تیرماه امسال، اتهامات حمید بقایی را تصرف غیرمجاز، اختلاس و تبانی در معاملات دولتی اعلام کرده و گفته بود، حتی در بازجویی اولیه اتهام دیگری مطرح شد که دو میلیون یورو وجه نقد بدون ثبت و ضبط رسمی در اختیار این متهم قرار گرفته و قرار بوده به فرد دیگری بدهد.

نظر شما