شناسهٔ خبر: 24289615 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حیدری در گفتگو با مهر:

هدفم کسب مدال المپیک است/ فدراسیون کاراته بهترین انتخاب را دارد

عضو تیم ملی کاراته جوانان گفت: برای حضور در رقابتهای انتخابی تیم ملی آماده می شوم و هدفی جز کسب خوشرنگ ترین مدال المپیک ندارم.

صاحب‌خبر -

مبینا حیدری با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: رقابتهای جهانی اسپانیا همزمان شد با اولین سالگرد درگذرشت پدرم و به دلایل شخصی و مشکلات روحی نتوانستم در این رقابتها شرکت کنم.

وی ادامه داد: بعد از مدتها تمرین و تلاش به شرایط مناسبی رسیده و منتظر شروع مسابقات انتخابی تیم ملی هستم. هدف من حضور در المپیک «بوینس آیرس» و کسب خوشرنگ‌ترین مدال این رقابتهاست. البته در اولین گام باید به اردوی تیم ملی رسیده و سپس برای حضور در ترکیب ثابت تیم ملی تلاش کنم.

حیدری افزود: در مسابقات جهانی اندونزی توفیقی در کسب مدال نداشتم، پس از آن در آسیایی اندونزی طلا و قهرمانی آسیا در قزاقستان به نشان برنز دست پیدا کردم. اکنون بعد از پشت سرگذاشتن مشکلات شخصی به شرایط خوبی برای حضور در مسابقات رسیده ام.

قهرمان سال ۲۰۱۷ جوانان آسیا با اشاره به انتخاب کادر فنی تیم ملی اظهار داشت: معتقدم فدراسیون کاراته در این بخش بهترین انتخاب را داشت و با توجه به شناختی که استاد خوش قدم از کاراته جهان و کاراته کاهای ایران دارد می توانیم با برنامه ریزی دقیق و تلاش مستمر به اهداف بزرگی دست پیدا کنیم.

وی در پایان گفت: از خانم بغلانی مربی خودم خیلی تشکر می کنم که در این مدت کنارمن بودو زحمات زیادی برای من کشید. من برای حضور در مرحله دوم رقابتهای انتخابی سهمیه دارم و تلاشم رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی است. 

نظر شما