شناسهٔ خبر: 24289185 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران:

اقدامات زیربنایی برای رفع مشکل آب خراسان جنوبی در حال انجام است

بیرجند- مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران گفت: در زمینه آب کارهای توسعه ای و زیربنایی خوبی در خراسان جنوبی در حال اجرا است که امیدواریم مشکلات آب نیز به سرعت و در کوتاهترین زمان برطرف شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید یعقوب محمد مرادی شنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: خراسان جنوبی از جذابیت خاصی برخوردار است چراکه وحدت همدلی و صفا و صمیمیت خاصی در این استان وجود دارد.

وی بیان کرد: این استان در حوزه آب محدودیت هایی دارد که امیدواریم با رویکردهای جدید وزیر نیرو این محدودیت ها نیز برطرف شود.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با بیان اینکه در حوزه برق کارهای خوبی انجام شده و مشکل حادی در استان نداریم، عنوان داشت: در حال حاضر در زمینه تولید مازاد بر مصرف تولید داریم و در توزیع برق نیز خدمات خوبی انجام شده است.

محمد مرادی اضافه کرد: در زمینه آب نیز کارهای توسعه ای و زیربنایی خوبی در حال اجرا است که امیدواریم با لطف خدا مشکلات آب نیز به سرعت و در کوتاهترین زمان برطرف شود.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر هیچ جهادی بالاتر از خدمت به کشور نیست، بیان داشت: اگر بتوانیم یک شغل ایجاد کنیم، یک روستا را نجات دهیم خود یک جهاد است.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران از روستاهای به عنوان ریشه های کشور یاد کرد و گفت: تنه و شاخه کشور که همان شهرها هستند از این روستاها تغذیه می کنند و باید این ریشه ها به هرشکل ممکن تقویت شوند.

محمد مرادی با بیان اینکه زیرساخت این ریشه آب و برق است، عنوان داشت: در حوزه برق کارها جلو بوده اما در حوزه آب محدودیت ها دست مدیران نیست.

وی با اشاره به اینکه ۴۲ درصد از جمعیت خراسان جنوبی روستایی هستند، افزود: از این نظر خراسان جنوبی نسبت به سایر استان ها در وضعیت بهتری قرار دارد و می توان این میزان را افزایش داد.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران از شتاب و تسریع در بخش آبرسانی سیار خبر داد و گفت: با توجهی که مقام معظم رهبری در چند سال گذشته داشته اند اعتبار خوبی به بخش آبرسانی روستایی اختصاص یافته است.

نظر شما