شناسهٔ خبر: 24289181 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

خبر/

ساغلام: از تیمم راضی هستم/ تلاش کردیم بازی را به تساوی بکشانیم

نصر: سرمربی تراکتورسازی گفت: در حالت کلی ما در 10 روز سه بازی انجام می‌دهیم و فشار روی تیم ما زیاد است. با این وجود در حالت کلی از تیم‌مان راضی هستم.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، ارطغرول ساغلام، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پارس جنوبی با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدا دوباره به خاطر حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج تسلیت می‌گویم و برای خانواده جانباختگان این سانحه از خداوند طلب صبر دارم. در مورد این دیدار باید بگویم که ما یک دوره پرفشار را پشت سر می‌گذاریم و مجبوریم در فاصله 4 روز بازی کنیم، آن‌ هم با یک تعداد محدود از بازیکنان. در حالت طبیعی ما باید بتوانیم از 5 بازیکن تعویضی استفاده کنیم اما، اما الان می توانیم یکی دو یکی تعویض داشته باشیم.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه خاطرنشان کرد: با شرایطی که وجود دارد، طبیعی بود که تیم‌مان کمی خسته شود. ما چند روز دیگر باز هم مسابقه داریم. در حالت کلی ما در 10 روز 3 بازی انجام می‌دهیم و فشار روی تیم ما زیاد است. با این وجود در حالت کلی از تیم‌مان راضی هستم. من حتی در بازی برابر الغرافه هم از بازیکنانم رضایت داشتم.

وی ضمن اشاره به 2 دیدار قبلی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، افزود: ما در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الغرافه و الاهلی بازی کردیم، آنها تیم‌هایی خیلی از ما قوی‌تر بودند، اما با این وجود درصد مالکیت ما مقابل آنها 70 درصد بود، گل‌هایی را نتوانستیم بزنیم، پنالتی از دست دادیم و با اینکه خارج از خانه بازی کردیم، چند فرصت صددرصد گلزنی داشتیم. مقابل الغرافه در نیمه دوم این ما بودیم که بازی کردیم به همین دلیل من در کل از تیمم راضی هستم.

سرمربی سرخپوشان در ادامه تصریح کرد: باید این را قبول کنیم که تراکتورسازی در 2 پنجره نقل‌وانتقالات محروم بوده و بازیکنان خوبش از تیم سال قبل هم را متأسفانه از دست داده است. متأسفانه ما با تیمی نیامدیم که بتوانیم سایر تیم‌ها را تحت فشار قرار بدهیم. زمانی که من آمدم، تراکتورسازی در 4 بازی آخرش یک امتیاز گرفته و از لحاظ روحی افت شدیدی کرده بود، ولی از بازیکنانم ممنونم که در این مدت کوتاه واکنش خوبی نشان دادند و به یک فوتبال خیلی خوب فکر کنند.

وی ادامه داد: از زمانی که به تراکتورسازی آمدم، ما 4 بازی انجام دادیم که 3 بازی آن خارج از خانه بوده است. 2 بازی آسیایی هم خارج از خانه بود. ما مجبوریم مدام مسافرت کنیم که این مسئله تیم را خسته می‌کند. خوشم نمی‌آید که این را بگویم، اما آرام آرام شروع کردیم و به قسمت‌های بالای جدول رفتیم. ان‌شاءالله از این هم بهتر می‌شویم. اگر پیکان و بازی‌ آسیایی‌مان مقابل الجزیره را با موفقیت پشت سر بگذاریم، فاصله‌ای که در لیگ ایجاد می‌شود، که به ما کمک می‌کند و می‌توانیم به بازیکنان استراحت بدهیم.

ساغلام با اشاره به دیدار امروز تصریح کرد: بازی امروز بازی خوبی بود، ما در ابتدای بازی گل خوردیم، بعد از آن هم تلاش کردیم که بازی و نتیجه را به تساوی بکشانیم. برای این کار باید ریسک می‌کردیم، این کار را انجام دادیم و به خواسته‌مان رسیدیم. در نیمه دوم باز هم تیمی بودیم که صاحب توپ و میدان بودیم. در نهایت هم به گلی که می‌خواستیم رسیدیم. اگر رو راست بگویم، بهترین نتیجه برای این بازی تساوی بود.

سرمربی تراکتورسازی در مورد حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه جم گفت: از هواداران‌مان که تا اینجا آمدند و از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم. آرزوی این را داریم که 4 روز بعد مقابل پیکان هم به ورزشگاه بیایند و حمایت‌مان کنند. برای تیم پارس جنوبی هم آرزوی موفقیت دارم.

ساغلام در مورد عملکرد تیم داوری این دیدار، گفت: من قبلا گفتم کسی نیستم که دوست داشته باشم در مورد داور صحبت کنم. بازیکنان و مربیان می‌توانند اشتباه داشته باشند و داورها هم حق اشتباه دارند.

وی افزود: ما نمی‌توانیم برنامه بلند داشته باشیم و مجبوریم به امروز نگاه کنیم و بازی به بازی پیش برویم. در همین مدتی که بودم، این را به بازیکنانم یاد دادم که بازی درست انجام بدهند و کاری کنند که تمامی تماشاگران از بازی لذت ببرند.

سرمربی تیم تراکتورسازی در واکنش به صحبت‌های خبرنگار جمی که اصرار داشت روز گذشته یک خودرو به دنبال او رفته تا ساغلام را به نشست خبری بیاورد، اما او قبول نکرده است، گفت: نشان بدهید که چه کسی آمده تا ما هم ببینیم. ماشینی نیامده بود!

انتهای پیام/

نظر شما