شناسهٔ خبر: 24288633 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

شکارچی جنایتکار در کوهستان مخفی شده بود

صاحب‌خبر -

شرور و قاتل فراری که در سرقتی مسلحانه، مرد جوانی را کشته و در رشته کوه‌های البرز پنهان شده بود، در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شد.

به‌گزارش ایران، اوایل آذر امسال سرقت مسلحانه‌ای در حوالی ملارد کرج به پلیس گزارش شد. بررسی‌های مقدماتی نشان داد یکی از اراذل معروف کرج به نام «مسلم شکارچی»-35ساله- از مرد جوانی زورگیری کرده و درجریان درگیری، با شلیک به‌ سمت طعمه‌اش متواری شده است.

جوان مجروح پس از این درگیری به بیمارستان انتقال یافت اما به‌دلیل خونریزی شدید جان باخت. کارآگاهان پلیس جنایی کرج که تحقیقات خود را برای دستگیری جنایتکارفراری آغاز کرده بودند با ردیابی‌های تخصصی پی بردند جنایتکار فراری در کوه‌های البرز مخفی شده است.

به‌همین خاطر پس ازشناسایی دقیق مخفیگاهش، آنجا را محاصره کردند.اما جنایتکار شرور که متوجه حضور مأموران شده بود با شلیک‌های پی در پی سعی در فرار داشت ولی راه به جایی نبرد و مجبور به تسلیم شد.سرهنگ صفایی رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: متهم که به «مسلم شکارچی» معروف بود، از متهمان سابقه دار کرج است که پیش از این نیز به اتهام زورگیری و سرقت، ایجاد مزاحمت و رعب و وحشت بارها دستگیر شده بود.

در حال حاضر او به جرم تجاوز به عنف و قتل تحت بازجویی قرار دارد و پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

نظر شما