شناسهٔ خبر: 24288366 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

شایعات داغ درباره مصدومیت رحمتی

شایعات تائید نشده درباره مهدی رحمتی و غیبتش در بازی فولاد زیاد است. روز جمعه بود که خبر رسید این بازیکن به دلیل تورم در زانویش، نمی‌تواند مقابل فولاد بازی کند و غایب است.

صاحب‌خبر -

انتشار این خبر با توجه به تصاویری که از تمرین استقلال وجود داشت و نشان میداد رحمتی شیرجههایش را زده، باعث شد شایعاتی شکل بگیرد. بعضی رسانهها روز گذشته به این مسأله واکنش نشان دادند. وینفرد شفر پیش از همه این اتفاقها، تصمیم خود را درباره گلر استقلال در داربی گرفته است. او میخواهد مهدی رحمتی را در ترکیب قرار دهد و این گلر هم از بعضی از اعضای کادر فنی چنین مسألهای را شنیده است. عدهای میگویند باید در این زمینه از شفر انتقاد شود، چراکه از حالا گلر استقلال در داربی را مشخص کرده است. جالب اینجاست که در همان عمان و بعد از بازی با الهلال خبر رسید مهدی رحمتی در داربی فیکس است. طبیعتا وقتی او بداند فیکس بازی میکند، چه دلیلی دارد برای خود در بازی با فولاد دردسر بخرد؟ طبیعتا بازی مقابل فولاد قبل از داربی برای مهدی رحمتی ریسک به حساب میآید. اگر او مقابل فولاد بازی میکرد و دچار اشتباهی میشد، در آن صورت هواداران، رسانهها و افکار عمومی وینفرد شفر را تحت فشار قرار میدادند و او هم مجبور میشد مهدی را از ترکیب بیرون بگذارد. به همین دلیل مصداق بارز آن جمله که «سری را که درد نمیکند نباید با دستمال بست» اتفاق افتاد.

پزشکان استقلال هم هنوز توضیح شفافی درباره مصدومیت مهدی ندادهاند، اما شایعات به واقعیت نزدیکتر به نظر میرسد. آنچه قطعی است، مهدی از همین حالا و قبل از بازی فولاد میدانسته در بازی روز پنجشنبه این هفته در داربی بازی میکند.

نظر شما