شناسهٔ خبر: 24287905 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

وضع روستاهای زلزله‌زده به‌واسطه عملکرد سپاه، از شهرها بهتر است

نماینده مردم پاوه در مجلس با انتقاد از عملکرد بنیاد مسکن در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گفت: شهرهای این مناطق به شهر ارواح تبدیل شده‌اند.

صاحب‌خبر -

شهاب نادری در گفتوگو با فارس، درباره وضعیت مناطق زلزله زده استان کرمانشاه گفت: در رسیدگی به وضع این مناطق، کوتاهیهای زیادی صورت گرفته است و اگر مسئولان به تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره رسیدگی به وضع مردم توجه میکردند، اوضاع این مناطق به شکل امروز نبود.

وی با انتقاد از عملکرد بنیاد مسکن در مناطق زلزلهزده کرمانشاه بیان کرد: در روستاها به برکت حضور سپاه و بسیج 80 تا 90 درصد مشکلات حل شده است و ما ندیدیم کسی از مردم روستایی در مناطق زلزلهزده گلهمند باشد، چرا که بسیج و سپاه عمده تعهدات خود را به انجام رساندند. اما در داخل شهرها که مسئولیت بازسازی آن با بنیاد مسکن بوده هنوز مشکلات فراوانی وجود دارد. وی تصریح کرد: امروز زندگی و تردد در شهرهای زلزلهزده کرمانشاه مشکل است، چرا که این شهرها به شکل شهر ارواح درآمدهاند.

نماینده مردم پاوه در مجلس گفت: نخالههای ساختمانهای تخریبشده در شهرهای کرمانشاه هنوز جمعآوری نشده است. عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که امروز بهواسطه عملکرد سپاه و بسیج وضعیت روستاهای مناطق زلزله زده کرمانشاه به مراتب از شهرهای این مناطق بهتر است، افزود: امروز نحوه آواربرداری بنیاد مسکن، خود تبدیل به معضلی برای شهرهای زلزله زده کرمانشاه شده است.

نظر شما