شناسهٔ خبر: 24286988 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیروانی: تفاوت پرسپولیس و استقلال این است که ما قهرمانیم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: استقلال توانست فولاد را شکست دهد، اما تفاوت ما و آن‌ها این است که ما پیش از برگزاری دربی هم قهرمان لیگ هستیم.

صاحب‌خبر -
پیروانی: تفاوت پرسپولیس و استقلال اینست که ما قهرمانیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی درباره برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر بیان کرد: همیشه در آخرین بازی پیش از برگزاری دربی فشار خاصی روی بازیکنان است، اما کسب سه امتیاز و نزدیک‌تر شدن به قهرمانی مهم بود. خداراشکر که استقلال خوزستان را در این بازی که در مجموع دیدار خوبی بود، شکست دادیم.

او درمورد اعتراض‌های فراوانش پیش از شروع بازی گفت: به دلیل اینکه رنگ پیراهن دروازه بان استقلال خوزستان با تیم داوری، مشابه بود اعتراض کردم که پیراهن وحید شیخ ویسی در نیمه دوم تغییر کرد. نباید لباس بازیکن با داور یک رنگ باشد.

او درباره به پیروزی رسیدن هر ۲ تیم استقلال و پرسپولیس پیش از دربی ۸۶ گفت: هرچند استقلال توانست فولاد را شکست دهد، اما تفاوت آن‌ها با پرسپولیس این است که قهرمانی ما با اختلاف امتیاز فراوان نسبت به سایر تیم‌ها قطعی است که این امر نشان از قدرت پرسپولیس می‌دهد. مطمئن باشید بهترین بازی را در دربی انجام می‌دهیم و به پیروزی می‌رسیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درمورد اینکه آیا این تیم می‌تواند درصورت برتری مقابل استقلال در دربی، جشن قهرمانی بگیرد، گفت: مهم قهرمانی است و ما پیش از دربی هم قهرمانیم. از روز اول هم گفتم پرسپولیس قهرمان می‌شود و همیشه کسب جام ساده‌تر از حفظ آن است. اینکه پرسپولیس ۲ سال متوالی قهرمان لیگ برتر شده است، نشان می‌دهد تیم قدرتمندی هستیم.

پیروانی افزود: برای دربی ۸۶ بازیکن محروم و مصدوم نداریم و با خیال راحت به استقبال دیدار با استقلال می‌رویم. امیدوارم که هوادارانمان هم به یاری پرسپولیس بیایند تا نتیجه خوبی بگیریم.

او درمورد انتقادات برخی پیشکسوتان پرسپولیس پس از شکست این تیم مقابل السد گفت: تمام پیشکوستان برای انتقاد کردن آزاد هستند و این امر قابل قبول است، اما در زمان انتقاد باید بسیاری از مسائل رعایت شود. پیشکسوتان سال‌ها برای پرسپولیس زحمت کشیده اند، اما راه ابراز انتقادات آن‌ها متفاوت است. در این جا از افرادی که به خوبی تیم را حمایت کردند، تشکر می‌کنم، اما این را هم بدانند پرسپولیس در هر شرایطی به حمایت آن‌ها احتیاج دارد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران در پایان خاطر نشان کرد: پیشکسوت، هوادار، مدیریت و کادرفنی و پرسپولیس باید دست به دست هم دهند تا بازیکنان در زمین بهترین عملکرد را داشته باشند و اتفاق‌های برای تیم رقم بخورد.

انتهای پیام/

اظهارات افشین پیروانی پس از دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان

نظر شما