شناسهٔ خبر: 24286749 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سنگربان استقلال تهران: به هیچ وجه وقت کشی نکردم

اهواز - ایرنا - سید حسین حسینی سنگربان استقلال تهران گفت: وقتی که من می دانم 2 کارته هستم دلیلی برای اتلاف وقت در بازی ندارم که داور به من کارت زرد نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا وی پس از پایان بازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به هیچ وجه من در بازی اتلاف وقت نکردم و نسبت به کارت زردی که داور بابت این موضوع به من نشان داد اعتراض دارم.
وی عنوان کرد: اصلا من پشت توپ نبودم و فرشید باقری قصد زدن ضربه را داشت اما نمی دانم چرا داور به من کارت زرد نشان داد.
دروازه بان استقلال تهران با اشاره به این که نسبت به این کارت زرد معترض هستم افزود: اعتراضم را به کمیته داوران اعلام می کنم و معتقدم باید این کارت برگردانده شود.
وریا غفوری هافبک تیم استقلال هم گفت: شرایط خیلی خوبی داریم و من در حال حاضر در بهترین شرایط قرار دارم و برای بازی دربی کاملا آماده هستم.
وی عنوان کرد: امروز با وجود این که بسیاری از بازیکنان خود را نداشتیم اما بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و نتیجه ایده آلی گرفتیم.
غفوری افزود: با توجه به تمرینات پرفشاری که در این فصل انجام دادم از لحاظ بدنی خیلی پیشرفت کردم و امیدوارم با رفتن به جام جهانی بهترین بازی ها را به نمایش بگذارم.
وی در خصوص بازی با پرسپولیس هم گفت: بازی دربی همیشه از حساسیت خاصی برخوردار بوده است و تلاش می کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.
این هافبک استقلال در خصوص کارت زردی که حسینی دریافت کرد گفت: همه بازیکنان به خاطر کارتی که سید حسین حسینی دریافت کرد ناراحت شدند اما نمی توان کاری کرد.
فرشید باقری دیگر بازیکن استقلال در این باره گفت: من و سید حسین حسینی هم اتاقی هستیم و با یکدیگر رفیق هستیم و بسیار ناراحت شدم که بازی با پرسپولیس را از دست داد.
وی ادامه داد: ما تحت هیچ عنوانی قصد وقت تلف کردن بازی را نداشتیم و چند ثانیه بیشتر برای زدن ضربه طول نکشید که داور سوت زد و به او کارت زرد نشان داد.
وی افزود: همه ما از کارتی که سید حسین حسینی دریافت کرد بسیار ناراحت شدیم و امیدوارم که کارت زرد این بازیکن برگردانده شود تا در مقابل پرسپولیس به میدان برود.
روزبه چشمی مدافع استقلال تهران نیز گفت: هر دو تیم یک بازی تهاجمی ارائه دادند اما ما برتر بودیم و بسیار خوشحالم که توانستیم با یک برد شیرین به استقبال بازی دربی برویم.
وی در خصوص کارت زردی که حسینی دریافت کرد و بازی دربی را از دست داد افزود: تصمیم داور خیلی عجولانه بود و معتقدم می‌توانست این کارت را نشان ندهد از طرفی فرشید باقری قصد ضربه زدن را داشت و داور به اشتباه به حسینی کارت نشان داد.
هافبک تیم استقلال در خصوص بازی آینده تیمش مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس یکی از تیم‌های خوب لیگ بوده و تاکنون نتایج خوبی هم گرفته است لذا بازی بسیار سخت و حساسی در پیش داریم.
تیم استقلال تهران با پیروزی قاطع چهار بر یک مقابل فولاد خوزستان 38 امتیازی شد و در مکان سوم رده بندی قرار گرفت.
9879/6064

انتهای پیام /*

نظر شما