شناسهٔ خبر: 24286300 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

از جزییات تازه از سانحه هواپیمای تهران-یاسوج تا درآمد میلیاردی از پوست خربزه/ پربازدیدهای پنجم اسفند

فرهنگ > رسانه - در روز شنبه پنجم اسفند، مهم‌ترین خبر به احوالات این روزهای احمدی‌نژاد اختصاص داشت. خبرهایی هم جزییات تازه از سانحه هواپیمای تهران-یاسوج و قیمت فروش مواد مخدر بازدید زیادی داشتند.

صاحب‌خبر -

در سرویس سیاست، اندر احوالات این روزهای احمدی‎نژاد؛ او از چه عصبانی است؟ نظر بسیاری از کاربران را جلب کرد. تصویری از زهرا رهنورد بیرون از حصر مخاطبان زیادی پیدا کرد. کنایه‎های معنادار به احمدی‎نژاد از تریبون مجمع تشخیص مورد توجه کاربران قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، جزییات تازه از سانحه هواپیمای تهران-یاسوج پربازدیدترین خبر بود. درآمد میلیاردی از پوست خربزه با استقبال کاربران همراه شد. روایتی از کاهش قیمت‌ها در بازار ارز و سکه مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس فرهنگ، انتقاد تند از نیوشا ضیغمی در روزنامه جوان به دلیل بی‌ارزش خواندن پاسپورت ایرانی برای کاربران جالب توجه بود. اعتراض یک بازیگر به تخریب مزار پدرش در یک امامزاده بازدید زیادی داشت. از بازگشت نویسنده ترک تا حضور عادل فردوسی‎پور مخاطبان زیادی پیدا کرد.

در سرویس جامعه، این ۱۹ کشور بهترین خدمات درمانی و بهداشتی را به مردم خود می‌دهند پربازدید بود. ۷ علامت هشداردهنده؛ پیش از بروز سکته مغزی سبب کنجکاوی کاربران شد. قیمت عمده‌فروشی و خرده‌فروشی چند نوع موادمخدر در روزنامه صداوسیما مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس بین‌الملل، حمایت روسیه از اسرائیل در صورت حمله ایران مورد توجه قرار گرفت. افشاگری کویت درباره جلسه شورای امنیت برای سوریه توجه کاربران را به خود جلب کرد. ورود ۲ جنگنده پیشرفته روسی دیگر به پایگاه «حمیمیم» سوریه با بازدید کاربران همراه شد.

در سرویس ورزش، پرسپولیس در آستانه خلق یک رکورد جدید در تاریخ پربازدید شد. پرسپولیسی‌ها در انتظار سرود قهرمانی نیز برای کاربران جالب بود. کی‌روش روی نیمکت ازبک‌ها؟ بسیار پرکلیک شد.

در سرویس طنز و کاریکاتور، متلک تصویری به احمدی‌نژاد، بقایی و کیهان پربازدیدترین خبر بود.

58243

نظر شما