شناسهٔ خبر: 24286042 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اسماعیل شریفات:

پنالتی استقلال خوزستان گرفته نشد/ مستحق شکست نبودیم

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: پنالتی مسلم برای ما گرفته نشد و ما یک امتیاز را از دست دادیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل شریفات پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس تهران  در ورزشگاه آزادی گفت: با توجه به لغزنده بودن زمین هر دو تیم نتوانستند یک بازی قابل قبول را ارائه کنند البته هم ما و هم پرسپولیس، موقعیت های خوبی داشتیم که به دلیل شرایط بد زمین از دست دادیم.

وی تاکید کرد: در چنین زمین هایی باید منتظر اتفاقات غیرمترقبه باشیم و ما می توانستیم در چند صحنه به گل برسیم که متاسفانه لغزندگی زمین باعث شد نتوانیم به گل دست پیدا کرده و بازی را واگذار کنیم.

مهاجم استقلال خوزستان در خصوص اعتراضش به داور برای آن صحنه مشکوک که پنالتی گرفته نشد، افزود: صد درصد در آن صحنه بر روی من خطا شد و داور باید پنالتی می گرفت اما نمی دانم چرا به سادگی از آن گذشت. شاید آن پنالتی می توانست نتیجه دیدار را تغییر دهد.

شریفات در پاسخ به این پرسش که تمرین نکرده به تهران آمده و مقابل پرسپولیس قرار گرفته اید، گفت: مشکلات زیادی داریم اما آنها را به فراموشی سپرده و سعی می کنیم بازیهای باقی مانده را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که نتیجه دربی را چطور پیش بینی می کنید، گفت: هر دو تیم شرایط خوبی دارند و فکر می کنم هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی بهتر باشد می تواند برنده این بازی بوده اما با توجه به اینکه خودم در چند دربی بوده ام و توانسته ام گلزنی هم کنم استقلال برنده این بازی باشد.

نظر شما