شناسهٔ خبر: 24285936 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدال طلای ملایی در جودوی گرنداسلم آلمان

نماینده وزن 81- کیلوگرم جودوی ایران با برتری مقابل نماینده فرانسه مدال طلای رقابت‌های جودوی گرند اسلم دوسلدورف را از آن خود کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های جودو گرند اسلم دوسلدورف در آلمان، سعید مولایی نماینده 81- کیلوگرم ایران در دیدار نهایی برابر آلفا عمر ژالو از فرانسه و نفر 122 رنکینگ جهانی به روی تاتامی رفت و در پایان با ضربه فنی مقابل حریف خود به برتری رسید و مدال طلای این رقابت‌ها را بر گردن آویخت.

ملایی پیش از این در دور نخست استراحت کرد سپس در گام نخست جودکار لهستانی و دارنده مدال طلای گرند پری سامسون را از پیش رو برداشت و در ادامه نیز کوبا چدیلیشویلی از گرجستان را ضربه فنی کرد.

ملایی سپس در سومین مبارزه جودوکار انگستانی را شکست داد و در مبارزه چهارم نیز با برتری مقابل دومنیک رسل نایب قهرمان اروپا در سال 2017 از کشور آلمان، به فینال این رقابت‌ها راه یافت.

دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها محمد بریمانلو در وزن 73- کیلوگرم بود که به دلیل هم‌گروهی با جودوکار رژیم صهیونیستی از این رقابت‌ها کنار کشید و در مراسم وزن‌کشی حاضر نشد.

سومین و آخرین نماینده ایران در این رقابت‌ها جواد محجوب در وزن 100+ کیلوگرم است که در ادامه این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

انتهای پیام

نظر شما