شناسهٔ خبر: 24285854 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

ضرغامی: اصلاح‌طلبان وقتی در مجلس اکثریت داشتند، جواب سلام ما را هم نمی‌دادند

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - ایلنا نوشت: رئیس اسبق سازمان صدا و سیما گفت: «گفت‌وگوی ملی» که اصلاح‌طلبان از آن دم می‌زنند، برخی‌هایشان اصلا آن را قبول ندارند. وقتی در مجلس اکثریت داشتند حتی جواب سلام ما را هم نمی‌دادند.

صاحب‌خبر -

عزت‌الله ضرغامی در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسی با اشاره به اینکه فضای مجازی، نظارت و کنترل افکار عمومی را بر حاکمیت بیشتر می‌کند، گفت: امیدواریم که دولت و وزارت ارتباطات به مصوبات شورای عالی فضای مجازی درخصوص پیام رسان‌های داخلی عمل کنند و تمام فضای مجازی کشور را در اختیار بیگانه قرار ندهند.

رئیس اسبق سازمان صدا و سیما گفت: من اگر می خواستم یک روز کار حزبی انجام بدهم، حتما عضو جامعه اسلامی مهندسین می‌شدم.

تسنیم نیز این جملات رابه نقل از وی مخابره کرده است:


*اصلاح طلبان انتخابات اخیر را مهندسی کردند و برای همین هم در انتخابات مجلس و هم در انتخابات شورای شهر به طور یکجا پیروز شدند. من به شما می گویم که ده نفر از نمایندگان تهران در مجلس را نام ببرید؛ 99 درصد شما نمی‌توانید نام ببرید؛ مردم اصلا نمی‌شناختند اما مهندسی عاقلانه و خوبی صورت گرفت.

*{درباره نامه اخیر رئیس جمهور سابق به رهبری پیرامون مهندسی انتخابات}: انتخابات سال 88 مهندسی نبود؛ انتخابات ما سالم بود. ما جزء بهترین کشورها در سلامت انتخابات هستیم.


*برخی به من می‌گویند که قصه این صبحانه‌هایی که با چهره‌ها می‌خوری چیست؟ هیچ قصه‌ای ندارد؛ ما داریم حرف میزنیم؛ حرف زدن که اشکال ندارد. گفتگوی ملی، اعمالی است نه اعلامی.


*{در پاسخ به سوال یکی از حضار مبنی بر اینکه اگر احمدی نژاد بگوید که در سال 88 ریاست جمهوری حق من نبوده است چه می‌شود}: حتما این اتفاق نمی‌افتد.


*من از مهندسی خوب صحبت کردم. یک زمان مهندسی بد است که می‌شود توهم کروبی اما اگر می‌خواهید مهندسی خوب داشته باشید باید مردم را بشناسید. کسی که وارد انتخابات می شود اینکه بتواند اخلاق را رعایت کند و در عین حال مهندسی خوب هم داشته باشد، سخت است.

27214

نظر شما