شناسهٔ خبر: 24285771 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

یعقوب کریمی:

استقلال خوزستان در لیگ برتر می ماند

مدافع استقلال خوزستان گفت: با بازیهایی که تا پایان فصل باقی مانده تلاش می کنیم نتایج خوبی گرفته و در لیگ برتر باقی بمانیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب کریمی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی گفت: بازی به دلیل بارندگی و کیفیت زمین، شرایط خوبی نداشت. دو تیم نتوانستند کارهای تاکتیکی خود را در زمین پیاده کننده و پرسپولیس تنها از یک موقعیتی که بدست آورد به پیروزی دست پیدا کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا استقلال در لیگ برتر باقی خواهد ماند یا خیر گفت: تا پایان لیگ هنوز چند بازی باقی مانده و تلاش می کنیم با نتایج خوبی که به دست می آوریم در لیگ برتر باقی بمانیم.

کریمی در پاسخ به این پرسش که آیا مطالباتت را از استقلال دریافت کرده اید یا خیر گفت: هنوز این کار صورت نگرفته و من تمام تمرکزم را برای موفقیت استقلال خوزستان گذاشته ام اما مطمئنا در آینده این کار را انجام خواهم داد.

وی در پاسخ  به این سئوال که شما تمرین هم نکرده بودید اما به تهران آمدید و مقابل پرسپولیس بازی کردید گفت: به خاطر مشکلاتی که وجود داشت بازیکنان تمرین نکردند ولی با این حال آمدیم و بازی خوبی هم به نسبت ارائه دادیم.

مدافع استقلال خوزستان در پایان و در پاسخ به این سئوال که آیا به استقلال خوزستان آمده اید تا دوباره احیا شوید گفت: من احیا هستم و از لحاظ بدنی هم آماده و شرایط خوبی هم دارم.

نظر شما