شناسهٔ خبر: 24285757 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری زوج سارق با 21 فقره سرقت در سبزوار

سبزوار- ایرنا- فرمانده انتظامی سبزوار گفت: با تلاش ماموران پلیس یک زوج سارق با 21 فقره سرقت در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ سید محمد هاشمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی گزارش چند فقره سرقت منزل و مغازه در شهر سبزوار موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی اظهار کرد: ماموران کلانتری 11 هنگام گشت زنی به مرد جوان که در حال پرسه زدن در اطراف مغازه ها بود مظنون شده و او را در اقدام ضربتی قبل از فرار دستگیر کردند.
وی گفت: متهم در چند مرحله بازجویی به 21 فقره سرقت منزل، مغازه و اماکن خصوصی شهر سبزوار با همدستی همسرش و فروش آن ها به چند مالخر اعتراف کرد.
سرهنگ هاشمی افزود: تیم تجسس با هماهنگی های قضایی همدست متهم را دستگیر و در بازرسی از منزل وی بسیاری از لوازم مسروقه از قبیل فرش، لوازم آرایشی و بهداشتی، ظروف آشپزخانه و البسه کشف کرد.
وی اظهار کرد: ماموران در ادامه عملیات پنج مالخر را دستگیر و چهار دستگاه تلویزیون، 2 تخته فرش، چرخ گوشت، دستگاه جوش، جارو برقی، البسه زنانه، رایانه و متعلقات، سه دستگاه گوشی تلفن رومیزی و چرخ خیاطی از آنان کشف کرده و به مال باختگان تحویل دادند.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7495 / 6053

انتهای پیام /*

نظر شما