شناسهٔ خبر: 24285665 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

باهدف هماهنگ‌کردن آموزش؛

برگزاری دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی- با هدف هماهنگ‌کردن آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن و انتقال مهارت‌های آموزشی دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی در کرمانشاه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، با هدف شناسایی نیروهای مستعد و تربیت آنان به‌منظور تدریس همچنین هماهنگ‌کردن آموزش روخوانی و روانخوانی و انتقال مهارت‌های تدریس دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی در مؤسسه تخصصی نورالیقین کرمانشاه درحال برگزار شدن است.
این دوره آموزشی ضمن تعمیق ارتباط مربیان با قرآن کریم، فنون و روش‌های علمی تخصصی روخوانی و روانخوانی را به مشتاقان کلام وحی انتقال داده و یک نظام هماهنگ و یکارچه را به اجرا در می‌آورد.
دروسی که در این دوره آموزشی و تخصصی طی سه‌ماه تدریس می‌شود، «روش تدریس روخوانی و روانخوانی، فنون معلمی و روانشناسی تربیتی، آموزش روش کارورزی، اخلاق معلمی، آشنایی با علوم قرآنی، آشنایی با رسم و ضبط قرآن، احکام عمومی و احکام قرآنی» است.
افراد شرکت‌کننده در این دوره آموزشی پس از برگزاری آزمون پایانی که در سال 97 برگزار خواهد شد پس از کسب قبولی در دو آزمون کتبی و شفاهی این دوره موفق به کسب گواهینامه روخوانی و روانخوانی می‌شوند.
انتهای پیام/

نظر شما