شناسهٔ خبر: 24285644 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز: بازیهای فشرده این تیم را زیرفشار گذاشته است

بوشهر-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت:بازی های پیاپی و فشرده در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا این تیم را زیرفشار گذاشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ارطغرول ساغلام شنبه شب پس از تساوی یک بر یک تیم تراکتورسازی مقابل پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران افزود: تیم تراکتورسازی یک دوره پرفشار را پشت سر می‌گذارد و باید در فاصله چهار روز برابر حریفان صف آرایی کند.
وی بیان کرد: در حالت کلی با انجام سه بازی در 10 روز فشار زیادی به تیم تراکتورسازی وارد می شود ولی با این حال از تیم رضایت دارم.
ساغلام با اشاره به دو دیدار قبلی تیم تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان آسیا اضافه کرد: باز‌ی‌های آسیایی تیم تراکتورسازی تبریز مقابل تیمهای قدرتمند الغرافه و الاهلی بود، اما با این وجود درصد مالکیت ما مقابل آنها 70 درصد بود.
وی گفت: در این بازی ها گلی به ثمر ننشست، پنالتی از دست داده شد اما با وجود اینکه خارج از خانه بازی می کردیم، چند فرصت صد درصد گلزنی داشتیم.
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز افزود: محرومیت این تیم در 2 دوره قبلی نقل‌ و انتقالات و از دست دادن بازیکنان خوب سال قبل خود کار تیم را سخت کرده است.
ساغلام ادامه داد: از زمانی که به تراکتورسازی آمدم، این تیم چهار بازی داخلی که سه تای آن خارج از خانه و 2 بازی آسیایی‌ در عمان و قطر داشته است.
وی ادامه داد: چنانچه بازی در مقابل تیم پیکان از سری رقابتهای لیگ برتر کشور و بازی‌ آسیایی‌ مقابل الجزیره را با موفقیت پشت سر بگذاریم با توجه به فاصله ای که می افتد می توانیم به بازیکنان استراحت بدهیم.
سرمربی تیم تراکتورسازی در خصوص بازی در مقابل تیم پارس جنوبی جم افزود: با وجود دریافت گل در ابتدای بازی ولی با تلاش بازیکنان و ریسک نتیجه را به تساوی رساندیم.
ساغلام در ارتباط با حضور هواداران تیم تراکتورسازی در ورزشگاه جم گفت: از هواداران ‌این تیم که تا اینجا آمدند و از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم و امید می رود در دیدار با پیکان نیز شاهد حضور پرشور آنها باشیم.
از سری رقابتهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور پس از تساوی یک بر یک تیم پارس جنوبی جم در مقابل تراکتورسازی، تیم پارس جنوبی جم 38 امتیازی و به رده سوم صعود کرد و تراکتورسازی نیز با 29 امتیاز در رتبه دهم باقی ماند.
7212/6047

انتهای پیام /*

نظر شما