شناسهٔ خبر: 24285139 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

درخشش تیم زیدان در برنابئو؛

رئال مادرید ۴ - 0 آلاوس؛ پیروزی به لطف درخشش BBC

رئال مادرید در خانه خود با برتری 0-4 از سد آلاوس گذشت.

صاحب‌خبر -

 

رئال مادرید موفق شد با درخشش رونالدو، 0-4  آلاوس را مغلوب کرده و به چهارمین پیروزی متوالی خود در لالیگا دست یابد.

 

به گزارش "ورزش سه"، در دقایق ابتدایی اتفاق روی دروازه ها رخ نداد و اولین فرصت در دقیقه 12 برای بنزما ایجاد شد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

 

3 دقیقه بعد و روی همکاری گرت بیل و رونالدو، رئال صاحب فرصت شد اما پاچکو کار سختی برای مهار ضربه ستاره پرتغالی نداشت. در دقیقه 27 و روی ارسال بنزما، گرت بیل می توانست با یک قیچی برگردان دیدنی زننده گل اول باشد اما ستاره ولزی بدشانس بود و ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 36 آلاوس روی شوتن دیدنی پدرازا بخت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه دقیق او با عکس العمل زیبای کیلور ناواس همراه بود. لحظاتی بعد، این بار کاسمیرو شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه محکم هافبک برزیلی باز هم با عکس العمل پاچکو مواجه شد.

 

 

 

اما در دقیقه 43 رئال مادرید بالاخره به گل رسید. روی پاس پشت پای بنزما، رونالدو در محوطه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه زمینی دقیق به گوشه دروازه، زننده گل اول لقب گرفت تا کهکشانی ها با برتری 0-1 راهی رختکن شوند.

 

کهکشانی ها در همان شروع نیمه دوم به گل رسیدند. توپربایی بنزما و پاس زیبای او گرت بیل را تک به تک گرد تا او گل دوم را به ثمر برساند.

 

 

در دقیقه 50 سوبرینا می توانست اختلاف را کاهش دهد اما ضبه او با مهار ناواس همراه بود. در دقیقه 57 واران با یک ضربه سر دروازه آلاوس را تهدید کرد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 61 رئال مادرید به گل سوم رسید. پاس عرضی وازکز در محوطه به رونالدو رسید و او با ضربه ای دقیق زننده گل سوم لقب گرفت.

 

 

در دقیقه 68 تئو هرناندز با حرکتی زیبا می توانست موقعیت خوبی ایجاد کند اما پاس او به رونالدو نرسید. دقایقی بعد و روی موقعیت سازی رونالدو، وازکز فرصت مناسبی بری گلزنی داشت اما پاچکو سد راه این مهاجم جوان شد.

 

در دقیقه 88 رئال مادرید با متوقف شدن گرت بیل صاحب یک ضربه پنالتی شد که بر خلاف تصور، بنزما پشت توپ ایستاد و موفق به زدن گل چهارم شد تا در نهایت رئال مادرید 0-4 حریف خود را مغلوب کند.

برچسب‌ها:

نظر شما