شناسهٔ خبر: 24285021 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

برانکو گفت قرارداد مسلمان تمدید شود؛

گرشاسبی: فکر تساوی در دربی نیستیم/ دنبال جلسه با رئیس فیفا هستیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه برانکو ایوانکوویچ خواستار تمدید قرارداد محسن مسلمان شده است، گفت: می خواهیم با رئیس فیفا برای حل مشکل محرومیتمان جلسه بگذاریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا گرشاسبی در پایان بازی پرسپولیس با استقلال خوزستان که با برتری سرخپوشان همراه بود، گفت: این مسابقه با بارانی که بارید شبیه به «سُرسره بازی» بود. برانکو تدبیری اتخاذ کرده بود تا به تعدادی از بازیکنان برای دربی استراحت بدهد.

وی افزود: خدا را شکر با این برد فاصله ما با دیگر تیم ها بیشتر شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره بازی با استقلال تهران گفت: انتظار داریم بازیکنان ما بازی تماشاگرپسندی را به نمایش بگذارند و با تمام وجود به زمین بروند و ان شاءالله نتیجه را هم از آن خود می کنند.

گرشاسبی درباره جلسه مشترک بازیکنان پرسپولیس و استقلال قبل از دربی و ایجاد شائبه تساوی در این مسابقه، تاکید کرد : جلسه مشترکی در کار نیست. یک جلسه مطبوعاتی بین مدیران استقلال و پرسپولیس با اهالی مطبوعات است. این فکرها را نداریم و دنبال نتیجه در دربی هستیم.

وی در خصوص حضور اینفانتینو در ایران و اینکه آیا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با رئیس فیفا جلسه ای خواهند داشت یا خیر؟ گفت: استقلال را نمی دانم ولی ما دنبال این هستیم تا نشستی با رئیس فیفا داشته باشیم و مباحث حقوقی باشگاه را با او در میان بگذاریم تا بلکه بحث مسدود بودن پنجره نقل و انتقالات را حل کنیم. ما با ریزه اسپور به توافق رسیدیم. انتظار می رود چون پرسپولیس از این احکام آسیب دید و بهترین بازیکن ما را در لیگ قهرمانان آسیا محروم کردند و پنجره نقل و انتقالات باشگاه را بستند، این محرومیت برداشته شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر دلیل بازی نکردن محسن مسلمان و اینکه آیا این بحث فنی است؟ گفت: سرمربی و کادر فنی تصمیم می گیرند. اگر ما دخالت کنیم منطقی نیست. برانکو هم امروز یکسری بازیکن جوان را در زمین گذاشت و تست کرد. برانکو چیزی به ما نگفته است و از ما خواست قرارداد مسلمان تمدید شود. 

نظر شما