شناسهٔ خبر: 24284976 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سردار نقدی:

مخالفان قانون از مردم عذرخواهی کنند

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که کسانی که مخالف اعمال قانون هستند از مردم عذرخواهی کنند، گفت: آن کسی باید عذرخواهی کنند که از اعمال قانون در برابر برادر متخلف جلوگیری می‌کند نه کسی که دستور مبارزه به فساد را داده و همیشه عدالت را درخواست کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز ؛ محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لحظاتی قبل در همایش روز ملی مهندسی که در برج آزادی تهران در حال برگزاری است، اظهار داشت: در تاریخ ایران ظالمانی بر کشور سیطره پیدا کردند که از این میان می‌توان به دوره هخامنشیان اشاره کرد. به‌مدت دو قرن سیطره ظلم هخامنشیان ما را زیر سلطه یونان بردند.

وی با اشاره به تاریخ ایران و ظلم‌های که به ایران شده است، گفت: بهترین گواه مبارزات در ایران انقلاب اسلامی است. برای اولین بار در تاریخ یک ملت بدون هیج حمایت دولت دیگری در مقابل تمام مستکبران دنیا ایستاد و یک وجب از خاک کشور را نداد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ۳۹ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، انقلابی که هر روز و هر سال وعده فروپاشی این انقلاب را می‌دادند اما در طول این مدت روی پا ایستاد و توانست پرچم انقلاب را در جای جای دنیا به اهتزاز در بیاورد.

 

* انقلاب اسلامی ذره‌ای از مواضع خود عقب‌نشینی نمی‌کند

نقدی تاکید کرد: انقلاب اسلامی در حالی وارد ۴۰ سالگی انقلاب شد که ذره‌ای از مواضع خود عقب‌نشینی نکرده است.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: افرادی که جلسه هیات دولت برگزار کردند و پنج ساعت به گفت‌وگو می‌نشینند که چگونه یک مفسد اقتصادی را از برقراری قانون فراری دهند باید از مردم عذرخواهی کنند.

 

* چه کسی باید از مردم عذرخواهی کند؟

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: کسانی که دفاع از غارت بیت‌المال را به نماز جمعه کشاندند و افرادی که به اسم عدالت در مسئولیت و راس کارها قرار گرفته و ظالمانه عمل می‌کند باید از مردم عذرخواهی کند نه شخصی که همیشه مطالباتش عدالت و ساده زیستی بود.

وی بیان داشت: آن کسی باید عذرخواهی کنند که از اعمال قانون در برابر برادر متخلف جلوگیری می‌کند نه کسی که دستور مبارزه به فساد را داده و همیشه عدالت را درخواست کرده است.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: اگر دشمنان و جاسوسان یک نقطه ضعف از رهبر انقلاب می‌دیدند پیراهن عثمان می‌کردند.

وی با تاکید بر توجه ویژه به دولت اسلامی و محقق شدن این مهم تصریح کرد: عدالتی که امروزه در ایران است در برخی از نقاط جهان بی‌نظیر است. دولت اسلامی باید مدنظر باشد و همه مسئولان در راستای تحقق این مهم و استقرار دولت اسلامی در تمام زمان‌ها تلاش کنند.

انتهای پیام/*

نظر شما