شناسهٔ خبر: 24284507 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شهردار گرگان:

سلامت کاری شاخصه ابقاء یا انتخاب مدیران شهرداری گرگان است

گرگان- شهردار گرگان گفت: کارآمدی و سلامت کاری دو شاخصه مهم و اساسی برای انتخاب و یا ابقاء مدیران شهرداری گرگان در دوره جدید است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود، در جلسه شورای مدیران شهرداری گرگان، اظهار کرد: مدیریت شهری باید همراه با توسعه متوازن در تمام قسمت‌های شهر باشد و در کنار آن به توسعه همه جانبه سازمانی در شهرداری هم توجه کنیم.

وی ادامه داد: به طور قطع سازمانی که منزلت خود را نشناسد و برای افزایش منزلت سازمانی تلاش نکند نمی‌تواند به ارتقاء شأن و منزلت شهر و جامعه هدف مورد نظر خدمت کند.

شهردار گرگان تصریح کرد: ارتقاء فرهنگ سازمانی بین کارکنان، اجرای قوانین و مقررات با تمام توان با رعایت اخلاق خط مشی جدیدی است که باید مورد توجه مدیران و کارکنان در دوره جدید مدیریت شهرداری گرگان باشد.

دادبود بیان کرد: کارآمدی و سلامت کاری دو شاخصه مهم و اساسی برای انتخاب و یا ابقای مدیران شهرداری در این دوره است.

وی اضافه کرد: ایجاد شهر هوشمند و شهر کارآفرین دو موضوع بسیار مهمی است که در این دوره با جدیت به دنبال آن هستیم و شما مدیران شهرداری باید با بهره گیری از فن‌آوری‌های جدید برای رسیدن به این مهم تلاش کنید.

شهردار گرگان خطاب به مدیران شهرداری گرگان، خاطرنشان کرد: برای پیشبرد برنامه‌های توسعه شهری همه به دنبال راهکاری برای ایجاد مشارکت همه جانبه شهروندان باشید، تا آنجایی که می توانید باید از مشارکت استقبال و از همه ظرفیت‌های موجود بهره بگیریم.

دادبود در پایان بیان کرد: وجود تعصب سازمانی که در پرسنل شهرداری وجود دارد یکی از نقاط مثبت و برجسته سازمان است که جای تقدیر دارد.

نظر شما