شناسهٔ خبر: 24284231 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

حداقل این است که با روحیه جم را ترک می‌کنیم؛

سائلام: عادلانه بود بازی مساوی شود/ تعطیلی لیگ به ما اجازه می‌دهد تا استراحت کنیم

ارطغرول سائلام پس از دیدار مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: بار دیگر به خاطر حادثه هوایی که رخ داد تسلیت می‌گویم و از خداوند طلب رحمت و برای بازماندگان طلب صبر می‌کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سائلام، سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: ما از یک دوره پر فشار در حال عبور هستیم هر ۴ روز یک بار بازی می‌کنیم و مجبور هستیم این دوره را با یک کادر محدودی اداره کنیم. تعویض‌ها و تغییرات زیادی نمی توانیم داشته باشیم و طبیعتا تیممان کمی خسته می‌شود. ۴ روز دیگر باز هم مسابقه داریم.در حالت کلی از بازیکنانم راضی هستم، از عملکرد آنها در دیدار مقابل الاهلی و الغرافه هم رضایت دارم؛ الاهلی و الغرافه تیم‌های سخت و قدرتمندی بودند با این وجود درصد مالکیت توپ ما مقابل آنها خوب بود.

سرمربی سرخ‌پوشان تاکید کرد: در نیمه دوم کاملاً ما فوتبال بازی کردیم از تیمم راضی هستم. قبل از حضور ما تراکتورسازی در ۴ بازی قبلی فقط یک امتیاز گرفته بود که از نظر روحی اُفت شدیدی داشتند، اما از بازیکنانم ممنون هستم که در مدت کوتاهی واکنش خوبی نشان دادند و ضعف و ناکارآمدی ها را از پیش روی خود برداشتند و شروع به خوب فوتبال بازی کردن کردند. یعنی وقتی نگاه می‌کنیم ما 4 بازی در لیگ انجام دادیم که 3 بازی خارج از خانه بوده است؛ 2 بازی در آسیا هم خارج از خانه بود.

وی تأکید کرد: از تک تک هواداران تراکتور تشکر می‌کنم که از شهرهاى مختلف این همه راه آمدند و ما را در این شهر حمایت کردند. آرزو دارم در دیدار مقابل پیکان هم بیایند و ما را حمایت کنند. برای تیم پارس جنوبی هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی تراکتورسازی با اعلام اینکه دوست ندارد از داوری انتقاد کند، گفت: هر اشتباه داوری که با نیت خوب باشد قبول می‌کنیم. همانطور که مربیان و بازیکنان اشتباه می‌کنند داوران هم اشتباه دارند، فقط کافی است این اشتباهات را با نیت و وجدان راحت اعلام کنند.

سائلام درباره برنامه‌هایش در تراکتورسازی اظهار داشت: برنامه ریزی بلند مدت خیلی سخت است؛ مجبوریم بازی به بازی پیش برویم، اما در حالت کلی به تیم و بازیکنانم بارها گفته‌ام که بازی درست را انجام دهند تا تماشاگران از دیدن آن لذت ببرند.

سائلام گفت: ما به صورت مداوم مجبور به مسافرت هستیم و خارج از خانه بازی می‌کنیم و این موضوع تیم را خسته می‌کند؛ دوست ندارم این کلمات را به زبان بیاورم اما آرام آرام شروع کردیم و از پایین به بالا حرکت می‌کنیم که امیدوارم بعد از این هم بهتر شویم و بتوانیم بازی مقابل پیکان و دو دیدار مقابل الجزیره را به سلامت پشت سر بگذاریم.

سرمربی ترک‌تبار تراکتورسازی عنوان داشت: ما مجبوریم هر ۴ روز یک بار بازی کنیم که این موضوع با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم و کمبود نفرات کار را برای ما دشوار کرده است. تعطیلی لیگ به ما اجازه می‌دهد تا استراحت کنیم.

وی ادامه داد: بازی امروز بازی خوبی شد ابتدای مسابقه گل خوردیم، اما موفق شدیم بازی را به تعادل برسانیم ولی باز هم تیمی بودیم که در نیمه دوم، صاحب توپ و میدان بودیم و سعی کردیم پاس بدهیم و بازی کنیم و در نهایت به گُلی که می‌خواستیم رسیدیم.

سائلام خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم رو راست صحبت کنیم عادلانه بود بازی مساوی شود. باز هم از بازیکنانم ممنونم که در این دوره پرفشار به خوبی جنگیدند. حداقل این است که با روحیه جم را ترک می‌کنیم، هر چند این تساوی ما را خوشحال نکرد، اما با ناراحتی هم از جم نمی‌رویم.

نظر شما