شناسهٔ خبر: 24284208 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری کاشمر:

از برخورد سلیقه‌ای در بازرسی از اصناف پرهیز شود

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری کاشمر ضمن تأکید بر لزوم نظارت بر بازار شب عید، خواستار پرهیز از برخورد سلیقه‌ای در بازرسی از اصناف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر، مهدی برامکی امروز در جلسه کمیسیون تعزیرات شهرستان کاشمر که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال و در راستای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان لازم است دستگاه‌های ذی‌ربط بر قیمت‌های اجناس نظارت کافی داشته باشند، همچنین اقدام به راه‌اندازی گشت‌های نظارتی و برخورد با متخلفان کنند.

 

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تقاضای عمومی جهت خرید، خاطرنشان کرد: کنترل و نظارت مستمر اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت در گشت‌های بازرسی از سطح بازار به ویژه در مورد درج قیمت کالا و خدمات بر روی اجناس یک ضرورت است که باید مورد توجه باشد.

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری کاشمر در ادامه با بیان اینکه تا پایان سال گشت‌های مشترک بازرسی از سطح بازار اجرایی خواهد شد، خواستار پرهیز از برخوردهای سلیقه‌ای در بازرسی از صنوف و برخورد با کسبه متخلف شد.

 

برامکی همچنین با اشاره به وجود صنوف مختلف در جوار امام‌زاده سید مرتضی(ع) بر لزوم نظارت و بازرسی بیشتر از مراکز ارائه مواد غذایی تأکید کرد و گفت: در جهت تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت، برخی اقلام تنظیم بازار با قیمت تعادلی در محل فروشگاه شب بازار اداره تعاون روستایی واقع در بلوار سید مرتضی کاشمر توزیع خواهد شد.

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری کاشمر یادآور شد: همشهریان می‌توانند موارد مربوط به تخلف در خصوص عدم درج قیمت و گران‌فروشی را به بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین اتاق اصناف گزارش کنند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما